Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem

1. Data: 2009-10-21 18:42:30

Temat: Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem
Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakiś czas temu kupiłem samochodowy odtwarzacz
DVD (Next Base SDV97-A). Problem w tym, że
ostatnio moje pociechy zgubiły pilota do niego
i teraz nie za bardzo da się z niego korzystać.
Szukam kogoś kto być może ma taki odtwarzacz
albo zbliżony i zechciałby mi pomóc. Sygnały z
pilota można skopiować za pomocą np.
PDA/palmtopa z odpowiednim oprogramowaniem, i
to by mi wystarczyło. Cała procedura zajmuje
jakieś 2 minuty.

Ten odtwarzacz wygląda tak:
http://www.dooyoo.co.uk/dvd-player/apollo-next-base-
sdv97/#

cały komplet mniej więcej tak:
http://www.next-base.pl/images/sdv97Expl.gif

W tym wszystkim najważniejszy jest wygląd
pilota bo sam odtwarzacz występuje w handlu
pod różnymi nazwami np. SilverCrest (Lidl),
Phantom etc.

Jeśli więc ktoś ma taki odtwarzacz i
zechciałby mi pomóc to odwdzięczę się
czteropakiem wybranej marki :-)

Jeśli właściciel mieszka w okolicach
trójmiasta to chętnie podjadę i zeskanuję
pilota (gwoli wyjaśnienia, ta procedura jest
absolutnie bezpieczna dla pilota), jeśli zaś
nie, to wyjaśnię dokładnie jak to zrobić
(warunkiem jest posiadanie jakiegoś PDA).

Z góry dziękuję

AW