"Przepaść informacji" (zaproszenie do rozważań)

Data: 2000-02-28 20:36:18
Temat: "Przepaść informacji" (zaproszenie do rozważań)
Od: "Mirek Z..." <m...@p...onet.pl>

Witam wszystkich...
Cały czas mam w sobie pewien ciągle nie rozwiązany problem, który cały czas
za mną chodzi... Chodzi o pewną sprawę o której zawsze się pisało na tą
grupę, lecz ja napiszę jeszcze raz. Mianowicie chodzi o poznawanie
dziewczyn, ale dla mnie istotne są jedynie pewne momenty tej znajomości i
jej nawiązywania... dokładniej chodzi o rozwiązanie poniższej sytuacji:

"Podoba mi się pewna dziewczyna z mojej szkoły, chciałbym ją poznać. Pomimo
braku odwagi, jednak decyduję się podejść do niej na przystanku autobusowym.
Ona i ja właśnie czekamy na ten sam autobus do szkoły. Dziś stoi z
koleżanką... może być trudniej... no cóż... raz się żyje. Podchodzę i
przedstawiam się:
- Cześć, jestem Mirek...
Ona odpowiada:
- Agnieszka. Cześć.
Wtedy ja za bardzo nie wiedząc co rzec, mówię:
- [...]"

Zasymulowałem powyżej pewną sytuację. Chodzi mi dokładniej o miejsce
oznaczone '[...]', co powinien dalej powiedzieć pan Mirek (no dobra,
powiedzmy, że to ja ;-))), żeby podtrzymać rozmowę i nie zrobić z siebie
idioty?

Jest jeszcze inna sytuacja. Przyjmijmy na razie, że powyższa sytuacja
zakończyła się powodzeniem. Powiedzmy, że dzień lub dwa później pan Mirek
znowu spotyka panią Agnieszkę, a wygląda to tak:

"Przed chwilą skończyłem lekcje. Idąc na przystanek zauważyłem ją...
dziewczynę, którą próbowałem poznać przedwczoraj. No nie wiem... nie mam
pewności, ale wypadało by, żebym do niej podszedł, porozmawiał... lecz tym
razem znów stoi z koleżankami. Chociaż ostatnio też tak było a jednak fajnie
nam się rozmawiało, więc... ma nadzieję, że jednak nic teraz nie zepsuję. Po
chwili zwątpienia jednak przyśpieszyłem i podszedłem do nich:
- Cześć Aga, pamiętasz mnie?
Odwróciła się o powiedziała:
- O hej, tak...
Znowu ta niepewność... przecież nie wypada teraz odejść... no więc:
- [...]"

A ja mam znów pytanie... Co powinno się znaleźć w '[...]'?

Chciałbym, żeby potraktowano tego posta poważnie. Z niecierpliwością czekam
na odpowiedzi i sugestie! Ludzi chcących podzielić się ze mną uwagami na
powyższy temat zapraszam na priva.

Pozdrówka
Mirek Z...
m...@p...onet.pl