Przepis na dobrą pizze (ciasto + reszta :))

1. Data: 2005-06-14 15:33:43

Temat: Przepis na dobrą pizze (ciasto + reszta :))
Od: Harnas <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Podzielcie się proszę Waszym przepisem (przepisami) na dobrą pizze. Jak
robicie ciasto i całą resztę?

--
========== P O Z D R A W I A M ==========
+-+-+-+-+-+-+---------------------------+

2. Data: 2005-06-14 15:40:43

Temat: Re: Przepis na dobrą pizze (ciasto + reszta :))
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harnas" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
>
> Podzielcie się proszę Waszym przepisem (przepisami) na dobrą pizze. Jak
> robicie ciasto i całą resztę?

przepisów jest kuupe w sieci...

a potem to zostaja juz tylko ćwiczenia (najgorsze jest pierwsze 10 lat a
potem...)

no i sprzet bez czegos takiego:
http://www.traditionaloven.com/tutorials/make/firepi
zza.shtml

to nawet nie próbuj zaczynać.....

Marek ;))

3. Data: 2005-06-14 16:00:36

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Harnas <t...@w...pl> nakibordził(a):

> Podzielcie się proszę Waszym przepisem (przepisami) na dobrą pizze. Jak
> robicie ciasto i całą resztę?

Czy popełnione jest jakieś FAQ grupy? Chodzi mi o FAQ przepisowe: pizza,
skrzydełka z kej ef si, co z samych białek/żółtek, ciasteczka kruszyny etc.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

4. Data: 2005-06-14 16:11:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-14 18:00:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kamil Raczynski* skreślił te oto słowa:

http://kuchenna.host.sk/index.html

--
Lia

5. Data: 2005-06-14 16:38:10

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net>
> Czy popełnione jest jakieś FAQ grupy? Chodzi mi o FAQ przepisowe:
> pizza,
> skrzydełka z kej ef si, co z samych białek/żółtek, ciasteczka kruszyny
> etc.

Taki młodziak a sie deneruje na sam widok "picy".
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-06-14 16:52:25

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> nakibordził(a):

> http://kuchenna.host.sk/index.html

Tak tak - widziałem tę stronę. Chodziło mi o coś bardziej aktualnego. Niby
można odwoływać się do googli, ale... no cóż.... pomyślimy ;o)

7. Data: 2005-06-15 12:44:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jun 2005 18:52:25 +0200, Kamil Raczynski
<r...@r...yupe.net> wrote:

>Lia <L...@p...onet.pl> nakibordził(a):

>Tak tak - widziałem tę stronę. Chodziło mi o coś bardziej aktualnego. Niby
>można odwoływać się do googli, ale... no cóż.... pomyślimy ;o)

Naprawde chcesz uaktualniac pizze , tiramisu i skrzydelka ??:PPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

jagniece szaszlyki (kofta) moja wersja
zostało mi dużo szynki po imprezie