Przepraszam wszystkich

1. Data: 2005-04-22 05:14:53

Temat: Przepraszam wszystkich
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wiosennie!

Chciałam przeprosić wszystkich którzy przez miniony tydzień próbowali
skontaktować sie ze mną e-mailem lub na gg - w związku z virusem i/lub
włamaniem do komputera (nikt nie wie co to było) nie mogłam nic odebraćani
wysłać :/
Teraz odrabiam zaległości i próbuje odzyskać wiadomości z tego okresu - jeśli
bym komuś nie odpowiedziała to prosze się przypomnieć.
pozdrawiam gorąco
SylwiaS
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-04-22 21:35:01

Temat: Re: Przepraszam wszystkich
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wiosennie!

> pozdrawiam gorąco
> SylwiaS

I ja witam wiosennie, chociaż ostatnio pojawiły się
na grupie przymrozki i ludzie strasznie narzekają.
U mnie także wystąpiły, jednak wszystko rosnie i kwitnie.
Nie mam pojęcia co za badziewie inni uprawiają ?

Pozdrawia późno boletus

stół ogrodowy
Jak sadzić - siać ???
Idzie zima zła