Przesadzanie drzewa

1. Data: 2003-03-25 09:02:42

Temat: Przesadzanie drzewa
Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do przesadzenia dwie daglezje 2m.
Czy w tej chwili jest już dobry moment na przesadzenie
czy poczekać jeszcze na ustabilizowanie się pogody.
Czy jeżeli pojawiły by się niewielkie przymrozki w nocy,
może to zaszkodzić tym drzewką po przesadzeniu?

Pozdrawiam

Darek

2. Data: 2003-03-26 01:38:35

Temat: Re: Przesadzanie drzewa
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy w tej chwili jest już dobry moment na przesadzenie

Jak ziemia rozmarznie i zrobi sie prawdziwa wiosna, lecz zanim daglezje
wznowia wzrost. Taka jest moja opinia.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: pisze: "zanim rozmarznie", bo u mnie miejscami jeszcze zmrozona - ale to
kwestia najblizszych dni.
W gruncie rzeczy, mozliwe, ze w Twoim rejonie jest juz dobry moment na
przesadzanie.

3. Data: 2003-03-26 10:59:48

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Wielkopolsce.
Nie ma problemu, ziemia rozmarzła, tylko
chodzi mi o to czy jeżeli przyjdą delikatne przymrozki
w nocy po przesadzeniu (powiedzmy -5 do -1)
to czy to nie uśmierci co dopiero przesadzonych drzewek,
albo w jakiś poważniejszy sposób nie uszkodzi?

Pozdrawiam

Darek

4. Data: 2003-03-26 22:12:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Przymrozek im nie zaszkodzi.
Z pewnoscia zaszkodziloby przesadzanie, gdy zaczna juz rosnac.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: jak nie zniszczysz im korzeni, nie powinno byc problemow.

5. Data: 2003-03-27 07:42:49

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, dzięki

ptaki czysciochy
Dlaczego skrzydlowkiat nie chce rosnac? (dlugie)
Litchi, liczi chińskie, śliwka chińska czy ktos wie jak to hodowac ???
glebogryzarka KUPIC NIE KUPIC oto jest pytanie
chwasty na rabatach