Ziemia do ogrodu.

1. Data: 2003-03-25 09:10:27

Temat: Ziemia do ogrodu.
Od: "Spikie" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Moze ktos z Szanownych grupowiczow orientuje sie gdzie w okolicach Otwocka
k.Warszawy mozna kupic taka ziemie ktora moglbym uzyc do wymiany gruntu pod
drzewka owocowe? Mam niestety kiepska glebe na mojej dzialce i postanowilem
wykopac doly 2m x 2m x 2m i wypelnic je odpowiednia ziemia.

pozdrawiam
Spikie

2. Data: 2003-03-25 10:09:38

Temat: Re: Ziemia do ogrodu.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5p6el$7su$1@atlantis.news.tpi.pl Spikie
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> postanowilem wykopac doly 2m x 2m x 2m i wypelnic je odpowiednia ziemia.

Hejka. Spikie, z takim zapałem do wykopów, to obecnie marnujesz się w
kraju. Ten dół 8 m. sześciennych, to pod jakie drzewko ;-)
Pozdrawiam wykopowo Ja...cki

3. Data: 2003-03-25 10:23:34

Od: "Spikie" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> >
> Hejka. Spikie, z takim zapałem do wykopów, to obecnie marnujesz się w
> kraju. Ten dół 8 m. sześciennych, to pod jakie drzewko ;-)
Witam.

Z tym zapalem to nie tak do konca jest wspaniale. Ja kopiacych bede tylko
wspieral duchowo, no i finansowo oczywiscie (po fakcie).
Co do wielkosci to jeszcze bede ja weryfikowal. To byly moje laickie
przymiarki.
Doly beda pod drzewka owocowe. Grusze, jablka, morele, sliwy itp...
Niestety/stety na dzialce mam piach i drzewka wymagaja stworzenia warunkow
do rosniecia.

pozdrawiam
Spikie

4. Data: 2003-03-25 11:05:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5pann$7un$1@atlantis.news.tpi.pl Spikie
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Doly beda pod drzewka owocowe. Grusze, jablka, morele, sliwy itp...
> Niestety/stety na dzialce mam piach i drzewka wymagaja stworzenia >
warunkow do rosniecia.

Hejka. Skoro taki piach, to trzeba będzie pomyśleć o nawadnianiu
drzewek. A co do wykopu, to myślę, że dół o głębokości 1m. i średnicy od 1
do 1,5 m., wystarczy. Ziemia przydałaby się gliniasta, do której ewentualnie
można dodać torfu odkwaszonego lub niskiego, żeby nie była zbyt zbita
(poprawić strukturę).
Pozdrawiam słonecznie Ja...cki
PS. Prywatne firmy zajmujace się transportem samochodowym piasku i żwiru
dostarczaja też ziemię ogrodową.

Przesadzanie drzewa
ptaki czysciochy
Dlaczego skrzydlowkiat nie chce rosnac? (dlugie)
Litchi, liczi chińskie, śliwka chińska czy ktos wie jak to hodowac ???
glebogryzarka KUPIC NIE KUPIC oto jest pytanie