Przesoliłam mielone ://

1. Data: 2005-12-11 10:53:42

Temat: Przesoliłam mielone ://
Od: Taarna <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Tragedia, bo goście lada chwila.... pomocy, dla się coś
zrobić?

2. Data: 2005-12-11 11:09:50

Temat: Re: Przesoliłam mielone ://
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taarna" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie. Tragedia, bo goście lada chwila.... pomocy, dla się coś
> zrobić?
Jeśli już są usmażone - zrób do nich jakiś niesłony sos, a jeśli surowe -
dodaj mięsa, albo bułki, albo ugotowanego kartofla (oczywiście gotowany bez
soli), wyrób to wszystko razem i formuj kotlety
Pozdrówka - Agnieszka

3. Data: 2005-12-11 11:12:54

Od: Taarna <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:

> Jeśli już są usmażone - zrób do nich jakiś niesłony sos, a jeśli surowe -
> dodaj mięsa, albo bułki, albo ugotowanego kartofla (oczywiście gotowany bez
> soli), wyrób to wszystko razem i formuj kotlety

Przerabiam je na pulpety=) Może teraz będzie można wykorzystać ziemniaka.

4. Data: 2005-12-11 11:24:52

Temat: Re: Przesoli?am mielone ://
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Dec 2005 11:53:42 +0100, Taarna <t...@w...pl>
wrote:

>Jak w temacie. Tragedia, bo go?cie lada chwila.... pomocy, dla si? co?
>zrobi??

Podziabac na male kawali, i zapiec/udusic z jarzynami/ziemniakami
(ziemniak tez jarzyna, ale w tym wypadku albo to albo to, i nie
solic ;)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-12-11 11:41:57

Od: Taarna <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> Podziabac na male kawali, i zapiec/udusic z jarzynami/ziemniakami
> (ziemniak tez jarzyna, ale w tym wypadku albo to albo to, i nie
> solic ;)

Nio, ale ja ich jeszcze nie smażyłam. Chyba zamówię chińszczyznę:/
Wsadziłam do mięsa ugotowane ziemniaki, nie wiem, czy to coś da.
Czekam:) Bożesztymój, ale ja jestem zdolna!!!
Dzięki za odzew, pozdrawiam

6. Data: 2005-12-11 12:22:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Dec 2005 12:41:57 +0100, Taarna <t...@w...pl>
wrote:

>U?ytkownik Krysia Thompson napisa?:

>Nio, ale ja ich jeszcze nie sma?y?am. Chyba zamówi? chi?szczyzn?:/
>Wsadzi?am do mi?sa ugotowane ziemniaki, nie wiem, czy to co? da.
>Czekam:) Bo?esztymój, ale ja jestem zdolna!!!
>Dzi?ki za odzew, pozdrawiam

Ooo, a nie masz pod reka sklepu z mielonym? albo wterzyj jarzyn
do tego i takie wielkie klopsy w sosie smietanowym wymodz...az
czuje chetke na takie, ale u mnie mielone juz obrobione an
bolonski sos :/...no i wsciekly katar nie sprzyja tworczosci

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-12-11 12:34:05

Od: Taarna <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> Ooo, a nie masz pod reka sklepu z mielonym?

Zamknięty dziś:/ A nie będę ryzykować w hipermarkecie, hehe

> albo wterzyj jarzyn
> do tego i takie wielkie klopsy w sosie smietanowym wymodz...

Wydaje mi się, że te ziemniaki wyciągnęły nadmiar soli. A może po prostu
tak bardzo mi się to marzy, że aż się wydaje:)

>az
> czuje chetke na takie, ale u mnie mielone juz obrobione an
> bolonski sos :/...no i wsciekly katar nie sprzyja tworczosci

Ha, a zatem katar panuje powszechnie:) Pozostaje mi zatem nadzieja, że
goście również zakatarzeni będą :D i nic nie wyczują, hehe
A tak poważnie to zrobiłam taki śmietanowo pieczareczkowy sosik na ostro
ale zupełnie bez soli i smakuje nieźle.

Aha, nie wiem z czyim kodowaniem jest coś nie tak, ale krzaczą mi się
Twoje posty:)
Pozdrawiam i dzięki

8. Data: 2005-12-11 15:16:31

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale zupełnie bez soli i smakuje nieźle.
>
> Aha, nie wiem z czyim kodowaniem jest coś nie tak, ale krzaczą mi się
Przeczytaj FAQ grupy, podobno tam gdzieś stoi, że Krysia Opakowana
(Starannie) tak ma. I już
Pozdr. - Agnieszka

9. Data: 2005-12-11 15:59:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przeczytaj FAQ grupy, podobno tam gdzieś stoi, że Krysia Opakowana
>(Starannie) tak ma. I już
>Pozdr. - Agnieszka

Cos takiego! Wiem, ze jestem zly, raczej niereformowalnym
przykladem tu...ludzie mi tlumaczyli, nawet kilka razy, nawet
dosc rozsadnie, a ja potem zapominalam cos tam zmieniac, poza tym
w ogole nie wiem, czy bedzie to miaalo wplyw na wszystko inne ,
ktore pisze, potem gubilam instrukcje, a potem siedzialam
cichutko....jest tu gdzie jeden, co sie mnie ciagle o to
czepia...moze mi zrobis przyjemnosc i pisac NIEpolskimi znakami
:P
zaraz lece popatrzec w FAQa, zobaczyc kto mnie obsmarowal
:))))))))

Pierz, wlasnie dosc rozpakowany, bo centralne ogrzewanie sobie a
temperatura za oknem oszalala - od jakichs 4 dni mam miedzy 9 a
12 stopni plus. W nocy bylo 9. Jak bedzie taka zima, to bede
musiala do mszyc strzelac, bo moje pajaki nie wyrabiaja takiej
bogatej diety :PPPP a tylko mroz, nawet niewielki ale tak przez
dwie doby wezmie wytruje to swinstwo
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-12-11 16:07:47

Od: "Jedrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:40jop1lr1cf5up0cfsqp0qq2o7r277rsuk@4ax.com...

> [...]
> musiala do mszyc strzelac, bo moje pajaki nie wyrabiaja takiej
> bogatej diety :PPPP a tylko mroz, nawet niewielki ale tak przez

ZMIEN SOBIE KODOWANIE
AZ

Piersi kurczaka w miodzie i musztardzie
[SPAM] Whisky - Krakow
ryba maslana
Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?
Bigos o smaku śliwkowym - ratunku!