Przeszczep mioblastow

1. Data: 2000-09-29 12:56:57

Temat: Przeszczep mioblastow
Od: "Radosław Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzucam swoje do dyskusji o leczeniu dystrofikow :)))

Od kilku tygodni wszedzie "potykam" sie o ogloszenia, ktore apeluja do
sumien i kieszeni, aby wspomoc finansowo dystrofikow, chcacych sie leczyc,
przy pomocy mioblastow. Najgorsze jest to, ze w tych ogloszeniach pojawia
sie niezmienna fraza, ze jest to niezbedne dla ratowania zycia i jako jedyne
rozwiazanie leczy dystrofie. Sam jestem ciekaw kto rozpuscil plotke o tej
metodzie, ale mimo sprzeciwu srodowisk naukowych, wielu dystrofikow i ich
rodzicow wierzy w ta metode i zbiera datki na wyjazd do (nie)slawnego
doktora Lee. Moze ktos z grupowiczow mial kontakt z ta metoda, jesli tak
prosze mnie wyprowadzic z bledu, ale potwierdzic moje zdanie :)))
pozdrawiam
R.T

2. Data: 2000-09-29 15:06:51

Temat: Re: Przeszczep mioblastow
Od: Wojciech Miskiewicz <A...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Sam jestem ciekaw kto rozpuscil plotke o tej metodzie

No chyba ktos, kto mial w tym interes. Tak podejrzewam...

> mimo sprzeciwu srodowisk naukowych, wielu dystrofikow i ich
> rodzicow wierzy w ta metode i zbiera datki na wyjazd do (nie)slawnego
> doktora Lee.

Tonacy chwyta sie brzytwy.
Normalny odruch ludzki.

Zastanawia mnie tylko, dlaczego na te metode z przeczepem mioblastow nie
wpadli wczesniej lekarze specjalisci, naukowcy, majacy do dyspozycji kupe
pieniedzy i najnowoczesniejsze laboratoria naukowe... Czy ktos ma informacje
na ten temat?

wm

michal....
renty uczniowskie
Kształcenie specjalne i integracyjne
o nowe prawo dla poszkodowanych przez sluzbe zdrowia
nieprawdziwa PAP