Przeszczep włosów??

1. Data: 2002-08-09 11:29:59

Temat: Przeszczep włosów??
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak miałam 10 miesięcy i zaczynałam chodzić, wystarczyła chwilka nie uwagi
taty i ściągnęłam sobie na twarz i głowę gorący płynny smalec. Na twarzy
prawie nie zostało śladu, lekarze zrobili co mogli, jednie pod nosem mam
takie lekkie znamię jak bym mlekiem z jednie strony się ubrudziła. Ale
problem inny został na głowie między włosami został mi ślad wielkości
kciuka, na tym placyku nie rosną włosy, z racji na to jestem zmuszona do
noszenia fryzur które maskują ten plac, nie mam mowy o krótkich wygodnych i
estetycznych fryzurkach, a że mam włosy kręcone a właściwie nastroszone
siano to ta długość by mi dodatkowo odpowiadała.
I dlatego mam pytanie czy ktoś nie słyszał czy i w ogóle wykonuje się
przeszczepy włosów, a jeśli tak to gdzie i w jakiej cenie??

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-08-09 19:40:21

Temat: Re: Przeszczep włosów??
Od: a...@s...pl (Anetta Kudlacik) szukaj wiadomości tego autora

twoja wiadomość z 2002-08-09 : 13:29 :

> I dlatego mam pytanie czy ktoś nie słyszał czy i w ogóle wykonuje się
> przeszczepy włosów, a jeśli tak to gdzie i w jakiej cenie??

http://www.handsome.com.pl
teoretycznie dla mężczyzn, ale ...

--
Anetta Kudłacik http://lo-andrychow.civ.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2002-08-09 20:07:03

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.handsome.com.pl
> teoretycznie dla mężczyzn, ale ...

Wielkie dzięki, naprawdę super to wszystko wygląda, nawet nie jest w tak
chorej cenie jak ja sobie to wyobrażałam:-))

Pozdrawiam
Dorunia

chcę być piękna-co zrobić?
zapuchniete slepia