Przeziębienie

1. Data: 2004-02-25 10:23:29

Temat: Przeziębienie
Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam takie pytanko. Od wczoraj pobolewa mnie gardło i czuję że po
trochu zaczynam tracić głos. Trochę też kaszle. Zaczęłam pić herbatkę z
sokiem malinowym, zjadłam trochę czosnku. Chcę jeszcze wypić mleka z
masłem i miodem. Powiedzcie co bym mogła jeszcze zrobić lub jaki dobry
lek kupić w aptece żeby szybko mi to minęło. Mam małe dziecko ( 7
miesięcy ) i nie chciałabym go zarazić. Aha nie karmię piersią więc
tabletki dozwolone. Natomiast leżenie w łóżku wykluczone. Poradzcie
jakiś dobry specyfik.

--
Pozdrowionka :D
Iwonka & Natalka (21.07.2003)

2. Data: 2004-02-25 11:05:50

Temat: Re: Przeziębienie
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, mam takie pytanko. Od wczoraj pobolewa mnie gardło i czuję że po
> trochu zaczynam tracić głos. Trochę też kaszle. Zaczęłam pić herbatkę z
> sokiem malinowym, zjadłam trochę czosnku.

ja 3 dni temu tez miałam takie objawy ,zjadłam listek Rutioscorbinu (nie na
raz oczywiscie)po 2-3 tabletki 3 razy dziennie, plus na noc wypiłam Fervex .
wszytsko minęło.
zycze zdrówka.
p.

3. Data: 2004-02-26 20:38:26

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwc1a" <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS> napisał w wiadomości
> [...]
> miesięcy ) i nie chciałabym go zarazić. Aha nie karmię piersią więc
> tabletki dozwolone. Natomiast leżenie w łóżku wykluczone. Poradzcie

Moja cora ma wlasnie takie same objawy,bylismy dzisiaj u lekarza.Przepisal
jej nurofen ,tantumverde do psikania,vit c,rutonoskorbin.

Pozdrawiam.Magda

[spam] Poszukujemy współpracowników
cukier
zatoki - jak leczyć
Zarost na brodzie
Jak leczy się osteofit uciskający rdzeń i korzonki??