Przygotowanie miesa do wedzenia

1. Data: 2002-11-01 12:34:42

Temat: Przygotowanie miesa do wedzenia
Od: Maciej Wilk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktos moze jak nalezy przygotowac mieso do wedzenia?
Jakies zalewy .. przyprawy, ogolnie cala wiedza potrzebna do wedzenia miesa.
Najlepiej jakies linki czy cosik.

Maciej Wilk
m...@g...pl
wilq@IrcNet

1. Data: 2002-11-01 15:19:06

Temat: Re: Przygotowanie miesa do wedzenia
Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
.
> Czy wie ktos moze jak nalezy przygotowac mieso do wedzenia?
> Jakies zalewy .. przyprawy, ogolnie cala wiedza potrzebna do wedzenia
miesa.
> Najlepiej jakies linki czy cosik.

Tutaj coś jest na temat wędzonek;-)
http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34314,1087698.html

Tomek

1. Data: 2002-11-03 12:32:11

Od: "halszczak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też, w dziale wędliny.

--
Smacznego
Artur

http://halszczak.prv.pl

1. Data: 2002-11-04 11:41:21

Od: Ola <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Wilk napisał(a):

> Czy wie ktos moze jak nalezy przygotowac mieso do wedzenia?
> Jakies zalewy .. przyprawy, ogolnie cala wiedza potrzebna do wedzenia miesa.
> [...]

Jestem sobie domoroslym rzeznikim, i w zasadzie pracuję na dziczyznie, ale jak
wedze kawałki miesa to trzymam sie zasady nie za duzo wszystkiego.
peklosoli daje 1-2 lyzki na kg miesa i to zalezy od grubisci zabek czosnku
pokrojony drobno na 1kg, ziola- nie za duzo i juz . Na 5-10 dni w chlodne
miejsce, codziennie przewracac. To najprymitywniejszy sposob. Mozna zrobic cos
na styl westfalski, z piwem ale tu uwaga...
Polecana literatura:
Tadeusz Klossowski Domowe wyroby miesne.
I jeszcze dwie ale te moze juz sa na stronie www.kuchniamysliwska.prv.pl, szukaj
w wedzenie

z pozroweniami
Nie Ola