Przykry zapach stóp

1. Data: 2005-08-09 19:24:37

Temat: Przykry zapach stóp
Od: paula <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogich grupowiczów bardzo proszę o pomoc. Mam bardzo uciążliwy i
niepryjemny problemem, a mianowicie bardzo przykro "pachną" po ściągnięciu
butów. Co mogę z tym zrobić gdyż jest to krępujęce tym bardziej że mam
dopiero 18 lat....
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie porady....

Paula

2. Data: 2005-08-09 19:49:55

Temat: Re: Przykry zapach stóp
Od: "osilek" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paula" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam drogich grupowiczów bardzo proszę o pomoc.

Tak.

> Co mogę z tym zrobić gdyż jest to krępujęce tym bardziej że

Pytaj googla, w Intranecie jest bardzo dużo takich informacji, ja na
przykład znalazłem:
http://66.102.7.104/search?q=cache:ufNYxpIN4ZQJ:www.
zdrowie.com.pl/content/v
iew/549/12/+zapach+st%C3%B3p&hl=pl

Jak następnym razem nic nie znajdziesz, dopiero pisz:)

> mam dopiero 18 lat....

Też tyle mam. I już umie "gadac" z Googlem. Głupi wiek, nie?;)

> Będę bardzo wdzięczna za wszelkie porady....
Zobaczymy ;)

> Paula
Mateusz

3. Data: 2005-08-09 21:31:11

Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero 18 lat....
> Będę bardzo wdzięczna za wszelkie porady....

jedyna rada to myć stopy (najlepiej myć całe ciało), nic poza wodą i mydłem
nic nie da, dodatkowo zadbaj o higienę stóp (zmiana obuwia w
pomieszczeniach, noszenie obuwia dostosowanego od warunków pogodowych, wtedy
nogi tak się nie pocą), jakby co, to polecam różnego rodzaju zasypki na
zmniejszenie potliwości, no i wybierz się do dermatologa, żeby zbadał czy
jakiś grzybek ci się nie wyhodował (jeśli tak, to ciężka sprawa, bo
praktycznie nie da się tego wyleczyć, grzyb wrasta w tkankę), no to chyba na
tyle,

pozdrawiam.

4. Data: 2005-08-09 21:55:51

Od: Bartek <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

osilek napisał(a):

> [...]
zdrowie.com.pl/content/v
> iew/549/12/+zapach+st%C3%B3p&hl=pl
>
> Też tyle mam. I już umie "gadac" z Googlem. Głupi wiek, nie?;)

Skoro jestes taki "mistrzunio" w poszukiwaniu informacji w google.pl to
znajdz w netykiecie useneteu o wklejaniu linkow na grupe. Bo nie da sie
tego czytac wogole :|

5. Data: 2005-08-10 06:29:34

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, jakie buty nosisz, ale radzę unikać taniego obuwia typu "made in
ChRL" ;-P i zamienić je na skórzane- u mnie pomogło :)
Pozdrawiam,
Ania

6. Data: 2005-08-10 11:57:35

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.scholl.com.pl/fc_artykuly.php?node_id=48

7. Data: 2005-08-12 14:08:34

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paula" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam drogich grupowiczów bardzo proszę o pomoc. Mam bardzo uciążliwy i
> niepryjemny problemem, a mianowicie bardzo przykro "pachną" po ściągnięciu

Witaj.
Miałam ten sam problem, wciąż myłam nogi (kilka razy dziennie) najgorzej
było
jak szłam do znajomych gdzie spodziewano się że zdejmę buty (wtedy zawsze
szłam do łazienki
miałam ze sobą mały ręczniczek i po prostu myłam nogi-kanał!)
Moja rada: postaraj się nosić obuwie ze skórzaną wkładką i kup sobie
tanią zasypkę w aptece : proftin M (wcale nie potrzebujesz drogich zasypek
np Scholl)
po umyciu stóp zasyp je, rozprowadź po stopie, między palcami i wsyp też
trochę do butów.
Mnie pomogło w 100% mam nadzieję, że i Tobie pomoże.
Pozdrawiam, Gocha.

8. Data: 2005-08-13 14:55:28

Od: paula <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo WAM dziękuję za wszystkie te porady. Bardzo mi pomogliście
rozwiązać mój kłopot....

Dzięki jeszcze raz...
Paula

9. Data: 2005-08-15 20:07:17

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero 18 lat....
> Będę bardzo wdzięczna za wszelkie porady....

Przykry zapach może mieć podłoże w odżywianiu, np maczna dieta. Poszukaj w
tym kierunku. Z potem z organizmu wychodzi wiele toksyn.

piegi
Stężenie przeciwciał przeciw....
Re: prośba o przetlumaczenie laciny
endokrynolog - sosnowiec, katowice