Przymus chodzenia do kościoła

111. Data: 2005-12-15 13:53:37

Temat: Re: Przymus chodzenia do kościoła
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1fiq1qiaqzjv8.dlg@franolan.net>
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> pisze:

> Generalnie pierwsza książka Ditfurtha ma tytuł "Na poczatku był
> wodór", a ostatnia "Duch nie spadł z nieba" albo "Nie tylko z tego
> świata jesteśmy" (nie pamiętam). Ciekawie ewoluuował.

Książki są nieziemskie.
Dobrze, że mi o nich przypomniałaś.
Idę do piwnicy - będę miała powtórkę na świąteczne wieczory po ponad 20 lat
:)
Z tej serii jest jeszcze "Dzieci wszechświata".

--
PozdrawiaM

112. Data: 2005-12-15 16:20:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
i.pl...

> Pała z religii to Twoim zdaniem nagroda?

nie. ale nie jest to za winy rodzciow.

iwon(k)a.

113. Data: 2005-12-15 22:25:54

Temat: Re: Przymus chodzenia na koncerty
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz sobie wyobrazam, jak to dopiero dziecko z niezamoznej, wrecz biednej rodziny
cierpi, gdy mu mamusia czy tatus kupia
bilet na Harry'ego Pottera .....
JaC

> Ale wymaganie od rodziców, żeby regularnie kupowali dzieciakom bilety na koncerty
to jakies nieporozumienie.
> Dlaczego dziecko z niezamożnej, wręcz biednej rodziny ma dodatkowo cierpieć z tego
powodu?

114. Data: 2005-12-15 22:26:07

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ja mam wyzsze wykształecenie i moge sobie pozwolić na tylko jedno
dziecko, ale mam zap....lac od rana do
nocy na siedmioro dzieci stróża.
Dla wyjaśnienia, jak trzeba pomalować np. regały w szkole to ten stróż nie przyjdzie,
woli zapijać lub leżeć do góry
brzuchem, inteligenci malują w przerwie między tenisem, a garden-party...
JaC

> I szkoła powinna czuwac nad tym, żeby dzieci z biednych rodzin miały ten bilet
zasponsorowany np ze składek na komitet
rodzicielski.

115. Data: 2005-12-15 22:26:19

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto pisał o gatunku muzyki?
Idź na koncert Dio albo Hey.
JaC

116. Data: 2005-12-15 22:26:39

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to chyba się nie obrazisz na dwóję z muzyki?
Z dwóją promocja też jest.
JaC

117. Data: 2005-12-15 22:31:58

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 23:26:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *666* skreślił te oto słowa:

> Oczywiscie, ja mam wyzsze wykształecenie i moge sobie pozwolić na tylko jedno
dziecko, ale mam zap....lac od rana do
> nocy na siedmioro dzieci stróża.

Mysle, że korzystając z usług prywatnej szkoły nie będziesz zmuszone
ponosić takich wydatków.

> Dla wyjaśnienia, jak trzeba pomalować np. regały w szkole to ten stróż nie
przyjdzie, woli zapijać lub leżeć do góry
> brzuchem, inteligenci malują w przerwie między tenisem, a garden-party...

Masz jakiś problem najwyraźniej. Ja Ci nie pomogę.

Ale mam nadzieję, że mając wyższe wykształcenie znajdziesz chwilkę między
tenisem a garden-party i dowiesz się jak należy korzystać z grupy
dyskusyjnej.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

118. Data: 2005-12-15 22:33:19

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 23:25:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *666* skreślił te oto słowa:

> Juz sobie wyobrazam, jak to dopiero dziecko z niezamoznej, wrecz biednej rodziny
cierpi, gdy mu mamusia czy tatus kupia
> bilet na Harry'ego Pottera .....

Pewnie bardziej cierpi jak ma ojca/matke mającego problemy ze zrozumieniem
czytanego tekstu. Ja bym się wstydziła.

119. Data: 2005-12-15 22:33:36

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnsqbr$em7$1@news.interia.pl>
666 <j...@i...pl> pisze:

> No to chyba się nie obrazisz na dwóję z muzyki?
> Z dwóją promocja też jest.

Do testowania znacznie lepsza jest pl.test.
Poziom merytoryczny Twoich postów każe mi bowiem sądzić, że nie przyszedłeś
tu podyskutować.

--
PozdrawiaM

120. Data: 2005-12-15 22:39:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@i...pl> napisał(a):

> No to chyba się nie obrazisz na dwóję z muzyki?
> Z dwóją promocja też jest.

Żal moge mieć do Pana Boga, że w talent nie wyposażył.
(nie widziałam jeszcze dwójki z muzyki przy dobrych pozostałych
stopniach)

--
.:: JID:s...@j...org ::.

statek piracki z silnikiem
WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE
Chłopek z kreski
Stopy wielkoluda?
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO