Przypalona plyta ceramiczna - co robic?

1. Data: 2000-08-22 07:42:53

Temat: Przypalona plyta ceramiczna - co robic?
Od: Tomasz Slominski <t...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Tak, no coz, stalo sie. Wyszedlem z kuchni doslownie na minutke i mleko
wyjechalo mi z garnka. Poniewaz plyta byla goraca oczywiscie natychmiast

zaczelo sie na niej przypalac. Blyskawicznie starlem to wszystko szmata
ale
jednak przypalone plamy pozostaly. No i nie moge tego teraz doczyscic.
Zadnym plynem nie daje rady a nie chce ryzykowac proszkow czy ostrych
narzedzi do zeskrobywania (aby nie porysowac plyty - tak zalecaja w
instrukcji). Czy ktos z was zna moze sposob zeby to teraz usunac do
czysta?
Pozdrawiam.

Tomek

1. Data: 2000-08-22 09:15:12

Temat: Re: Przypalona plyta ceramiczna - co robic?
Od: Tomasz Rog <u...@t...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Slominski wrote:

> [...]
> narzedzi do zeskrobywania (aby nie porysowac plyty - tak zalecaja w
> instrukcji). Czy ktos z was zna moze sposob zeby to teraz usunac do

Hmmm, ja z Amica dostalem taka zdrapywaczke do wiekszych problemow.
Jest niezla.

A jak juz z grubsza to zetrzesz to (tez dostalem z kuchenka probke)
wtedy preparat o nazwie Vitroclean (w sklepie byl w czarnej plastikowej
butelce, na etykiecie
rysunek plyty).
Przypomina to Cifa ale wedlog mnie lepiej dziala.

Mozesz bez problemu sprobowac Cifem.
Jak nie masz takiej specjalnej zdrapywaczki to sproboj zyletka.
Ale ostrze ROWNOLEGLE do plaszczyzny plyty.

Tomek

1. Data: 2000-08-22 10:13:25

Temat: Odp: Przypalona plyta ceramiczna - co robic?
Od: "Grzesiak Grzegorz" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jEST TAKI ŚREODEK - VITAVEX czy jakś tak w kazdym markecie do kupienia pisze
, że do płyt ceramicznych - nalać, za chwilę wytrzeć mokra szmata - WYGLĄDA
JAK CIF.

gg

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-08-24 08:04:16

Od: Tomasz Slominski <t...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi - pedze do sklepu i do roboty!

Tomek

1. Data: 2000-08-25 05:26:55

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Slominski <t...@e...pg.gda.pl> wrote in message
> [...]
> narzedzi do zeskrobywania (aby nie porysowac plyty - tak zalecaja w
> instrukcji). Czy ktos z was zna moze sposob zeby to teraz usunac do

Sprobuj wyczyscic pasta do zebow. Jesli to sa takie same plytki jak w
Stanach to zejdzie... Bo mi sie tu takie cos tez przytrafilo i wyczyscilem
pasta.
F.

Keks - tajemnicza temperatura
niekoniecznie lubczyk
zakisiłem ogóra! - dosyć długie i mało chwalebne :))
Jak usmażyć zieloną fasolkę... aby była zielona?
Gdzie jest netykieta?