Przypomnienie o konkursie świątecznym

1. Data: 2005-12-27 13:00:29

Temat: Przypomnienie o konkursie świątecznym
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z radością przypominam, że dla wszystkich chętnych w TaBazie trwa
świąteczno-noworoczny konkurs zorganizowany przez p. Waldemara
Sobolewskiego, który również jest ofiarodawcą ogromnie atrakcyjnych nagród.
Wszelkie informacje o konkursie można znaleźć tutaj:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Conten
t&pa=showpage&pid=13.
Lojalnie uprzedzam, że konkurs jest szalenie trudny, ale też i nagrody są
odpowiednie do stopnia trudności (m.in. Cypripedium macranthos - a co
więcej, to poczytajcie sobie sami).

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-12-27 16:30:46

Temat: Re: Przypomnienie o konkursie świątecznym
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Lojalnie uprzedzam, że konkurs jest szalenie trudny, ale też i nagrody są
>odpowiednie do stopnia trudności (m.in. Cypripedium macranthos - a co
:)
znasz moje zdanie o mozliwosciach logicznego myslenia Twej plci
dlatego skoro sama nie mozesz do tego dojsc
to chcialbym zwrocic Tobie uwage
ze nie wypada tak nachalnie i tak czesto zapraszac do Tej czy Innej Bazy
ktora jakby nie byla jest konkurencja dla tej grupy
:)
a skoro poziom wiedzy uzytkownikow
Tej Czy Tamtej Bazy jest taki jaki jest
hehe ...bo inny nie moze byc
to w przyszlosci trzeba pomyslec o latwiejszych pytaniach
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

3. Data: 2005-12-27 17:17:13

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> znasz moje zdanie o mozliwosciach logicznego myslenia Twej plci
> dlatego skoro sama nie mozesz do tego dojsc
> to chcialbym zwrocic Tobie uwage
> ze nie wypada

Tadziu
Intelekt, to jest coś takiego, czego szuka
mężczyzna w kobiecie, kiedy już wszystko, co mógł,
zobaczył.
Smiem twierdzić, że u żadnej z nas wszystkiego nie widziałeś
i nie zobaczysz

Barbara

4. Data: 2005-12-27 17:43:17

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Barbara

Jeśli możesz ,nie karm trolla.

Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2005-12-27 18:24:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zobaczył.
Smiem twierdzić, że u żadnej z nas wszystkiego nie widziałeś
:)))))
aby sie odniesc do tego
musialas by sprecyzowac co rozumiesz pod pojeciem intelekt
:)
jesli chodzi o Kobiety
to mnie w pelni wystarcza i zadowala to co widze
:)
jest to co jest
a czego nie ma
to nie ma
jak rzekl Parminedes
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2005-12-27 18:53:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> ze nie wypada tak nachalnie i tak czesto zapraszac do Tej czy Innej
> Bazy ktora jakby nie byla jest konkurencja dla tej grupy
> :)

Hejka. Chyba znów narażasz się moherowym beretom. ;-)
Pamiętajmy, że gdy towar kiepsko się sprzedaje to trzeba więcej środków
przeznaczyć na reklamę.
Pozdrawiam gratisowo Ja...cki

8. Data: 2005-12-27 19:05:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli możesz ,nie karm trolla.
>
> Pozdrawiam, Lilka
>
> hehe
> moze jeszcze napiszesz
> ze NTG?
> :)

Ano nie ta grupa, bo z kompleksu małego fiuta mogą cię wyleczyć na
pl.soc.seks np..., no w każdym razie doradzą gdzie znaleźć specjalistę by
sie ww. pozbyć.

K.

9. Data: 2005-12-27 19:16:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Chyba znów narażasz się moherowym beretom. ;-)

O jak ładnie, już jest was dwóch, terapię grupową sobie fundniecie, zawsze
to raźniej i taniej (chyba).

K.

10. Data: 2005-12-27 19:18:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dos3a6$gv5$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Ano nie ta grupa, bo z kompleksu małego fiuta mogą cię wyleczyć na
> pl.soc.seks np..., no w każdym razie doradzą gdzie znaleźć
> specjalistę by sie ww. pozbyć.

Hejka. Chyba do tej pory takie posty nie zdażały się na tej grupie.
:-( To styl i słownictwo z innej paczki.
Pozdrawiam grubiańsko Ja...cki

alarm pędrakowy
żywica na drzewkach
Budki dla ptaków