Przyprawa do piernika - gdzie wawa

1. Data: 2003-12-12 08:07:30

Temat: Przyprawa do piernika - gdzie wawa
Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w wawie w okolicach Chomiczówki kupiś przyprawę do piernika?? Pani na
bazarku powiedziała zę brakuje w hurtowniach... A ja obiecałam małej zabawę w
pierniczki dziś lub jutro..
AgaL

1. Data: 2003-12-12 08:13:34

Temat: Re: Przyprawa do piernika - gdzie wawa
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <brbt02$den$1@inews.gazeta.pl>, Agnieszka
<b...@N...gazeta.pl> wrote:

> Gdzie w wawie w okolicach Chomiczówki kupiś przyprawę do piernika?? Pani na
> bazarku powiedziała zę brakuje w hurtowniach... A ja obiecałam małej zabawę w
> pierniczki dziś lub jutro..

Kup poszczególne przyprawy. Więcej zabawy, lepszy i "własny" efekt.

Władysław

1. Data: 2003-12-12 08:26:08

Od: "Agnieszka " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@o...pl> napisał(a):

> Kup poszczególne przyprawy. Więcej zabawy, lepszy i "własny" efekt.

Może bym i tak zrobiła ale mój brzuch niemalże jest wiekszy niż długość moich
rąk:) (9 mieisąc) wiec ograniczam pracę do minimum...
AgaL

1. Data: 2003-12-12 08:27:24

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> bazarku powiedziała zę brakuje w hurtowniach... A ja obiecałam małej

Spróbuj na Hali Marymonckiej, żeby nie jeździć bez sensu zawsze można
zadzwonić, tel. 833 19 14. Ostatecznie można też zadzwonić i spytać w
hipermarketach Leclerc tel. 639 81 02 i Carrefour 569 76 00.
Zawsze tak robię kiedy chcę coś kupić, a nie wiem czy jest, bo mało czasu
mam, proszę sąsiadki. :)

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-12-12 09:03:08

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> bazarku powiedziała zę brakuje w hurtowniach... A ja obiecałam małej
Witaj. Chomiczowka to i moja okolica, sama tez dopiero co szukalam.
Z moich poszukiwan wynika, ze jest w zasadzie tylko przyprawa firmy Prymat.
Widzialam ja w Globi na Conrada. W Carrefourze nie bylo, w Leclercu nie
sprawdzalam.

pozdrawiam
napisz gdzie w koncu znalazlas
Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-12 12:59:10

Od: "Agnieszka " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Widzialam ja w Globi na Conrada. W Carrefourze nie bylo, w Leclercu nie

Kupiłam wkońcu w cerfurze "prymata" i w sklepie spozywczym miedzy globi a
bazarkiem koło cukierni "gellwe". Prymat po powąchaniu i oględzinach wydaje
mi sie ciekawszy. Ale mozę ktoś ma doświadczenie juz w praniu z obiema i
powie która lepsza?
AgaL

nieco OT - pyt. o dodatek Wigilia a'la Makłowicz
Śledzik pysznościowy
Śledzik opiekany w zalewie winnej
przepis: Warstwowa Salatka z Tunczyka
jak zrobic dorsza ?!