nieco OT - pyt. o dodatek Wigilia a'la Makłowicz

1. Data: 2003-12-12 06:25:15

Temat: nieco OT - pyt. o dodatek Wigilia a'la Makłowicz
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam watek o tym dodatku, nabralam checi zeby go na wlasne oczy
zobaczyc, wiec kupilam Wprost...a tu nic, zadnego dodatku, tylko artykul na
stronie bodaj 70ej - Maklowicza i Bikonta.
Wzielam gazete w torbe i poszlam do kiosku zrobic awanture a tam zrobili
zdziwione miny, przejrzeli inne egzemplarze i nic;-( Nie rozumiem - na
okladce nr 50 nad tytulem duza zapowiedz dodatku a w srodku zero, wiec
chcialam Was prosic o wyjasnienie - czy ten dodatek byl juz czy moze dopiero
bedzie? No ale skoro Biggie wymienila wszystkie podane tam potrawy to chyba
juz byl...

z gory dziekuje za wyjasnienie
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-12-12 08:05:49

Temat: Re: nieco OT - pyt. o dodatek Wigilia a'la Makłowicz
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dopiero
> bedzie? No ale skoro Biggie wymienila wszystkie podane tam potrawy to

Dodatek byl we WPROST w numerze 50 z dnia 14 grudnia 2003 roku. na okladce
jest zapowiedz "Pastyli zludzen"
pozdrawiam
Hesia

1. Data: 2003-12-12 08:38:23

Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <ciach> No ale skoro Biggie wymienila wszystkie podane tam potrawy to chyba
> juz byl...

Biggie wymienił - jestem facetem i to dużym ;-)

A dodatek był w tym numerze "Wprost" - widocznie dystrybutor nawalił i nie dostarczył

Pozdrawiam

Biggie

1. Data: 2003-12-12 09:06:03

Od: "Brzozinka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dzisiejszej "Rzeczpospolitej" jest dodatek - płyta VCD "Z Robertem
Makłowiczem świąteczne gotowanie". Na płycie jest 13 potraw raczej
świąteczne niz wigilijne ale może kogos zainteresuje.

pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2003-12-12 09:08:19

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biggie" <b...@W...pl> napisał w wiadomości

> Biggie wymienił - jestem facetem i to dużym ;-)

ups, przepraszam;-)

> A dodatek był w tym numerze "Wprost" - widocznie dystrybutor nawalił i nie
dostarczył

rozumiem, ze to była osobna wkładka do pisma.
Popytam jeszcze w innych kioskach, ale jesli nic nie bylo to kogo lac?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-12-12 10:30:34

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz cos wiecej wiem - zadzwonilam do dzialu kolportazu i okazalo sie ze
wydawnictwo im nawalilo i w 3 wojewodztwach nie dali dodatku wcale a w
innych podwojnie. Szkoda, ze akurat u mnie nie trafilo sie podwojnie;-)
Mily pan, z ktorym rozmawialam obiecal wyslac mi ten dodatek.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-12-12 13:32:39

Od: "Ania" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mily pan, z ktorym rozmawialam obiecal wyslac mi ten dodatek.

Jakby jednak ci nie doslal, to daj znac, moge ci to skserowac i wyslac lub
przefaksowac :)
pzdr
skrzato

1. Data: 2003-12-12 17:36:58

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jakby jednak ci nie doslal, to daj znac, moge ci to skserowac i wyslac lub
> przefaksowac :)

dziękuje bardzo za chec pomocy;-)
Mam nadzieje, ze jednak ten pan stanie na wysokosci zadania i wysle
brakujacy dodatek.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-12-12 21:38:50

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuje bardzo za chec pomocy;-)
> Mam nadzieje, ze jednak ten pan stanie na wysokosci zadania i wysle
> brakujacy dodatek.

jakby nie to skrobnij na priva - zeskanuje i postawię gdzieś na www

Przemysław

1. Data: 2003-12-13 08:49:47

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemyslaw" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> jakby nie to skrobnij na priva - zeskanuje i postawię gdzieś na www

Dziekuje wszystkim za chec pomocy.
Wlasnie przed chwila listonosz przyniosl mi priorytetowa przesylke z Agencji
Wydawniczo -reklamowej WPROST - oczywiscie z dodatkem Wigilia a'la
Maklowicz;-))

pozdrawiam serdecznie
Basia

Śledzik pysznościowy