Przyprawiona wolowina na surowo

1. Data: 2001-10-01 18:09:23

Temat: Re: Przyprawiona wolowina na surowo
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Monday, October 01, 2001 8:01 AM
Subject: Re: Przyprawiona wolowina na surowo

> Tak, ale to nie byl tatar. Mieso nie bylo mielone, to byly plasterki
> ukrojone z calego kawalka, dlatego zadalam pytanie, bo pewnie jakos
inaczej
> przyprawia sie kawalek, a inaczej tatara.

> [...]

carpaccio ?
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-10-05 05:50:58

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
:
: > : Nie, bylo to zapewne carpaccio. Wspolczesna wloska potrawa typu
: > : restauracyjnego. Robi sie ja z wysokiej jakosci poledwicy, lekko
: > : zamrozonej, by dala sie pokrajac w cienkie jak papier plasterki.
: > : Doprawia winegretem. Osobiscie wole tatara.
:
: fakt, dobre carpaccio z białym pieprzem, octem balsamico i oliwą jest co
: prawda niezłe, ale dobry tatar... Jadłem kieeedyś przed laaaty świetnego
: tatara niedaleko Hornej Lomny w minionej Czechosłowacji (obecnie Czeska
: Republika). Był wspaniały, do tego grzanki z czosnkiem i Radegast
: dvenactka.

No to napisze moje wrazenia smakowe. Okazalo sie, ze carpaccio mozna rowniez
kupic w hipermarkecie. Kupilam, rzucilam na chleb z maslem, polalam sosem
Workshire (nie wiem czy dobrze napisalam), sol, pieprz, curry. Nie jest takie
wyraziste w smaku jak tatar, ale smakowalo mi.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-05 08:12:27

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Workshire (nie wiem czy dobrze napisalam), sol, pieprz, curry. Nie jest takie
> wyraziste w smaku jak tatar, ale smakowalo mi.

Worcester?

No toś sprofanowała to carpaccio ;-)) Nic to, ja też tego tak "na sucho"
nie lubię, za bardzo mi to wołem zajeżdża. Tatar dobrze przyrządzony
nie.

Waldek

1. Data: 2001-10-05 08:40:06

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
: Worcester?
- Oj chyba to to! ;o))
:
: No toś sprofanowała to carpaccio ;-))
- Sprofanowalam - to fakt, ale co ja zrobie, ze lubie wszystko co ma zapach
maggi? ;o))
A z tym przyrzadzaniem ... to jest tak, ze jak sie cos zobaczy, sprobuje to
pozniej mozna samemu przyrzadzac.
Tego akurat nie znalam, wiec przyrzadzilam sobie na swoj - babski sposob.
Zreszta tylko ja to jadlam (moj luby i kot jakos nie chcieli) ;o))

Tatar dobrze przyrządzony nie
- a ja powiem, ze jak dla mnie to tatar bardziej smakowal mi krowka niz to
carpaccio.

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-05 09:06:08

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: {Wilma}

> [...]
> Workshire (nie wiem czy dobrze napisalam), sol, pieprz,
> curry. Nie jest takie
> wyraziste w smaku jak tatar, ale smakowalo mi.

No bo to nie tak !!!
To się rozkłada na talerzu, kropi oliwką, octem balsamico/sokiem z
cytryny, posypuje pieprzem i pokrojonym w drobną kosteczę serem (ja
jadłam z parmezanem, zdaje się), garniruje liśćmi sałaty i wsuwa
alegancko nożem i wiłkiem. Oj, chyba zrobię na kolację (czy surowe
mięso ma działanie afrodyzjakalne? ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-05 09:29:27

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał
w wiadomości news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKIEIPEJAA.info@rzeczoznawcya
p.com.pl...
. Oj, chyba zrobię na kolację (czy surowe
: mięso ma działanie afrodyzjakalne? ;-))
:
Nie wiem jak inni, ale ja wczoraj grzecznie poszlam spac ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-05 09:49:44

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> . Oj, chyba zrobię na kolację (czy surowe
> : mięso ma działanie afrodyzjakalne? ;-))
> :
> Nie wiem jak inni, ale ja wczoraj grzecznie poszlam spac ;o))
> pozdr. Wilma

to przez te sosy!!

Waldek

1. Data: 2001-10-05 10:48:33

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: {Wilma}

> : mięso ma działanie afrodyzjakalne? ;-))
> :
> Nie wiem jak inni, ale ja wczoraj grzecznie poszlam spac ;o))
> pozdr. Wilma

Hmmm, a sama? Bo jak tak, to się nie liczy ;-))

1. Data: 2001-10-05 11:17:20

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał
w wiadomości news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKEEJHEJAA.info@rzeczoznawcya
p.com.pl...
: From: {Wilma}
:
: > : mięso ma działanie afrodyzjakalne? ;-))
: > :
: > Nie wiem jak inni, ale ja wczoraj grzecznie poszlam spac ;o))
: > pozdr. Wilma
:
: Hmmm, a sama? Bo jak tak, to się nie liczy ;-))

hehe .. oczywiscie ze nie, a nad ranem to nawet z kotem w nogach! ;o))
Ja to chyba odmieniec jestem bo jakos nie moge uwierzyc w te afrodyzjaki ;o)
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-06 07:43:05

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote:

> No to napisze moje wrazenia smakowe. Okazalo sie, ze carpaccio mozna rowniez
> kupic w hipermarkecie.

W hipermarkecie jest zwykle zbyt grubo krojone. Trudno wybrac dobre.

Wladyslaw

Sos z rodzynek
Zupa krem z borowikow
Paszteciki z ciasta francuskiego