Przywitanie fasolowe

1. Data: 2003-08-05 22:39:37

Temat: Przywitanie fasolowe
Od: "Przemysław Zych" <p...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Nazywam sie Przemek, mam 21 lat i tone fasolki szparagowej w domu.

Co zrobic z tym ostatnim (pierwsze dwie rzeczy nie poddaja sie obrobce)?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

--
__Begin Geek Code Block_________
Przemysław Zych .....|reszte \ / _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ |

1. Data: 2003-08-06 22:50:08

Temat: Re: Przywitanie fasolowe
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 00:39, osoba przedstawiająca się jako 'Przemysław Zych'
zechciała zauważyć:

> Czesc
>
> Nazywam sie Przemek, mam 21 lat i tone fasolki szparagowej w domu.
>
> Co zrobic z tym ostatnim (pierwsze dwie rzeczy nie poddaja sie obrobce)?

To się jeszcze okaże. Czekaj, aż się zestarzejesz i ożenisz.

R.

1. Data: 2003-08-07 05:42:42

Temat: Re: Przywitanie fasolowe (linki)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazywam sie Przemek, mam 21 lat i tone fasolki szparagowej w domu.
>
> Co zrobic z tym ostatnim (pierwsze dwie rzeczy nie poddaja sie obrobce)?

http://www.pk.linux.gda.pl/salatki/fasolka.html

http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/kuchnia/polska/j1
3.html

http://www.mniammniam.pl/pu.php?u=489&p=3740

http://pesto.art.pl/kuchnia/warzywa/fasolka_szparago
wa.htm

http://www.wizaz.pl/porady/censura.php?cmd=details&i
temid=272

........i z 6 kilo masz z glowy....reszta inni...

AgataW

1. Data: 2003-08-07 07:57:31

Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Zych napisał:
> Czesc
>
> Nazywam sie Przemek, mam 21 lat i tone fasolki szparagowej w domu.
>
> Co zrobic z tym ostatnim
Z domem?? ;)

No dobra, wczoraj walczyłem z fasolką i chyba wygrałem:

Fasolke gotujemy na półtwardo (nie zapominając posolić wody ;)),
naczynie żaroodporne smarujemy oliwą, układamy fasolkę, na nią pokrojone
w kostkę pomidory. Skrapiamy wszysko oliwą, sypiemy tymienek (uwaga, z
tymiankiem łatwo przegiąć!). Na wierzch ser (ja użyłem mozzarelli do
pizzy) i do piekarnika, aż się ser ładnie stopi.
Proste i szybkie (o ile się nie zapomniało w odpowiednim czasie rozgrzać
piekarnika ;)).

W najbliższym czasie planujęprzećwiczyć inne opcje przyprawowe, w
pierwszej kolejności bazylia+czosnek. Co sądzicie? Jakieś inne pomysły?

PS: Jako, że piszę po raz pierwszy, to kilka słów o sobie: Maciek,
Warszawa, 31, wege.

CF2: Jvqmę, żr znpvr ceboyrzl m Yhzoevphf greerfgevf? ;)

1. Data: 2003-08-07 12:45:25

Od: a...@t...com.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> --
> __Begin Geek Code Block_________
> Przemys?aw Zych .....|reszte \ / _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ |

W ubiegłym roku mialam fiola na punkcie fasolki szparagowej:) Najbardziej
smakowala mi w wersji zapiekankowej (nie podaje proporcji, bo robilam po
prostu "na oko":
- ziemniaki w mundurkach
- mieso mielione (ok. 30 dkg na 2 osoby)
- przecier pomidorowy lub pomidory z puszki lub swieze (tyle ze wtedy
dluzej wychodzi)
- czosnek, chili, pieprz, bazylia i co tam jeszcze masz pod ręką do
doprawiania
- fasolka rzecz jasna
Najpierw wysmazalam mieso - dodawalam "cos" pomidorowego - ale nie za
duzo, bo to nie moze byc zbyt plynne, doprawialam (osobiscie lubie na
ostro). Oczywiscie gotowalam również ziemniaczki i fasolke (nie do
miekkosci). A jak to juz wszystko mialam gotowe to do zaroodpornego
naczynia ukladalam na przemian zaczynajac od ziemniaczkow (az do
wykonczenia skladnikow) na sam koniec sypalam ser zolty - I DO PIEKARNIKA
(250 st. ok. 30 min).
Potem jeszcze rozpuszczalam sobie maselko z bulka tarta i ... wiadomo,
pozeralam.

Ana

1. Data: 2003-08-07 17:27:49

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Aug 2003 09:57:31 +0200, Waćpanna lub Waćpan kyrielejson, w
wiadomości <bgt0t4$ai3$1@SunSITE.icm.edu.pl> zawarł, co następuje:
> W najbliższym czasie planujęprzećwiczyć inne opcje przyprawowe, w
> pierwszej kolejności bazylia+czosnek. Co sądzicie? Jakieś inne pomysły?

Bazylia i czosnek to zdecydowanie tak, jeśli bazylia świeża.
Przyznam, że mnie do fasolki zawsze pasowało oregano, co prawda zawsze
posiadałam tylko suszone, ale było to dobre. I papryka :) i jogurt
rozbełtany z czosnkiem i solą. Fasolka jest tak wdzięczna, że wiele
kombinacji do niej pasuje.

> PS: Jako, że piszę po raz pierwszy, to kilka słów o sobie: Maciek,
> Warszawa, 31, wege.

Hej. Moge skorzystać z okazji i zapytać, czy wege to znaczy weganin, czy
ogólnie wegetarianin?

> CF2: Jvqmę, żr znpvr ceboyrzl m Yhzoevphf greerfgevf? ;)

Xłbcbgl gb znłb cbjvrqmvnar. Nyr pulon avr zn enghaxh :(
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-07 17:54:21

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bgt0t4$ai3$1@SunSITE.icm.edu.pl,
kyrielejson <f...@N...pl> a écrit:

> PS: Jako, że piszę po raz pierwszy, to kilka słów o sobie: Maciek,
> Warszawa, 31, wege.

Witam !

> CF2: Jvqmę, żr znpvr ceboyrzl m Yhzoevphf greerfgevf? ;)

b, wnx zvyb mr gebpur ebgn an grw tehcvr :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-08 11:02:02

Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ti`Ana napisał:

> Hej. Moge skorzystać z okazji i zapytać, czy wege to znaczy weganin, czy
> ogólnie wegetarianin?
W moim przypadku wegetarianin. W związku z czym mogę skorzystać z opcji
z jogurtem :)

Fw: DŻDŻOWNICA-PASOŻYT
Odwirtualnienie rzeczywistości, czyli spotkania grupowe
Autoportret przy grillu
ksiazki o historii kultury kulinarnej?
Robactwo kopalne