Psy... - hol - ogia

61. Data: 2010-02-06 22:55:37

Temat: Re: Psy... - hol - ogia
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Feb 2010 14:52:30 -0800 (PST), Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)
napisał(a):

> Wyraź się Ikselko jasno, jednoznacznie.

No, po prostu nie pasuje mi do Twojej poezji.

--

Ikselka.

62. Data: 2010-02-06 23:44:07

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 6, 2:55 pm, XL <i...@g...pl> wrote:

> No, po prostu nie pasuje mi do Twojej poezji.
>
> --
>
> Ikselka.

==============

monolog Syjonisty

ech słonista słonista
gdzie złota w trzosie szmer?
w słoneczno-niebieskim szuwarze
dziurawa łódka połamany ster

---
wh,
1997-11-12

==============================

=

niepozorny chłopaczek Lesman
ledwo istniał
dla innych jakby istniał pozornie
a w sobie
podwójnie potrójnie na przestrzał i w błysk
wujek Lange podsunął tyś Leśmian
leśnym światom i łąkom na przemian

---
wh,
2003-06-12

=

=

Muranów
-------

czytają ludzie menu w stołówce
dzielnicy która wzniosła się ku niebu
o całe piętro
na trupiej główce

na trumnie żydów z gruzu usypanej
wznoszą się ku niebu domy zamieszkane

---
wh,
1968-07-05

===

=

sąd udał się na spoczynek
-------------------------

na dróg rozstaju ludzie z siebie sami
na kolanach przed tobą tkwili godzinami
jezu z nazaretu

czas wydarzenia goni tabunami
tu starzy modlą się bądź zawsze z nami
jezu z nazaretu

gdy dzieci za nogi o mur głowami
tu się chowałeś całymi latami
jezu z nazaretu

-

---
wh,
2002-11-01

=

rozdroże
---------------------------------

jesteś takim Panem Bogiem
co to trafia kulą w płot
a swój lud który Cię stworzył
jeśliś wybrał to na sąd
kapturowy

świat chaosem jest niebieskim
miga w Tobie i bez Ciebie
jesteś tak nieodgadniony
a najbardziej sam dla siebie
chmura głowy

gdy z zazdrości mędrca oczy
Ty przemieniasz w kamienie
to nie jesteś człowiekiem
jesteś ponad sumienie
ludzki ból

-
---
wh,
2009-11-08

szczegół

był w niej pewien szczegół
może włosów drobne sfalowanie
oczy zbyt ciemne
nos za wydatny
rrr wymawiała gahhdłowo
dwie lewe ręce?
musi że po chodzie
gdy z tyłu za nią patrzyli

było w niej coś co nie przetrwało
i całą ją za sobą pochłonęło

---
wh,
1997

=============

szczegół
(oryginał)

był w niej jakiś szczegół
może włosów drobne sfalowanie
może rudawy połysk
może r nie wymawiała
rrrr wymawiała za gładko
może oczy za ciemne
może nos zbyt wydatny
może była zbyt wstydliwa
dwie lewe ręce?
musi, że po chodzie
gdy z tyłu się na nią patrzono
coś w niej było
co nie przeżyło
i ze sobą całą ją zabrało

---
wh,
1997-06-26

============================

pamięci
Baczyńskiego

"uczeni" wiedzą lepiej

rzesze uczonych w swojej masie dowiodą
że na głos muzyki wpływa najmniejsza chandra
najmniejszy smutek-smuteczek
jak maleńki młoteczek
w słuchacza ach serce stuka

ci sami uczeni wiedzą
że gdy muzykowi bliskich
wydobyto z piwnicy na światło
płomienia własnego palącego się ciała
to słuchacz nie usłyszy w głosie cienia

---
wh,
1997-06-28

kumpel
-------------------

mieliśmy na pustyni Kumpla
modliliśmy się do Niego
opieprzaliśmy Go
nie byliśmy Jego
narodem wybranym
lecz jedynym

wyście mieli swoich Bogów
i wy i wy i wy
lecz nasz wam się spodobał
a wy Jemu ot kokietka

odkąd awansował
wy nas
w Imię Boże
tępicie

---
wh,
2008-06-03

============================

ickowi perlmanowi
---
-

na wózku wśród chudziaków
rozmuzykowany
przez ciebie też
przenikają tony
piszczeli naszej
rodziny spalonej -
smyczek po strunach
uwija się jak strużka
dymu u komina
celebruj z klezmerami
doleję ci wina

---
wh,
2008-04-20

63. Data: 2010-02-07 11:45:31

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 6, 12:11 pm, XL <i...@g...pl> wrote:

> Bardzo "poetyckie" odzwierciedlenie sprzeciwu wobec "mośków" i "żydów",
> klasa stylu sama w sobie.
> :-/
>
> --
>
> Ikselka.

Ikselko, zajrzałem do archiwum.

Ten ohydas prawusek rzeczywiście jest śmierdzącą szmalcowniczą
gnidą. Twoja uwaga znieświeżyła mnie. Wiele straciłaś w moich
oczach. Nie spodziewałem się, że poprzesz wyziewy z dupska
zdechłego Goebbelsa. Twoje mówienie o klasie w kontekście
nędznika prawuska jest pozbawione wszelkiej klasy. Nisko upadłaś,
aż trudno niżej.

Wlod

64. Data: 2010-02-07 11:56:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 03:45:31 -0800 (PST), Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)
napisał(a):

> Ikselko, zajrzałem do archiwum.
>
> Ten ohydas prawusek rzeczywiście jest śmierdzącą szmalcowniczą
> gnidą. Twoja uwaga znieświeżyła mnie. Wiele straciłaś w moich
> oczach.

Przeżyję. Mam tylko nadzieję, ze to nie Ty, że to podszywka jakaś, ale nie
chce mi się sprawdzać... bo się pewnie zawiodę, że jednak nie.

> Nie spodziewałem się, że poprzesz wyziewy z dupska
> zdechłego Goebbelsa.

Chyba niewiele zrozumiałeś, co popieram, a czego NIE, więc wytłumaczę: nie
popieram poetów bez klasy. Ich poezja jest tylko zaschniętą powłoką na ich
brudnej duszy, jak lśniąca skórka na g...nie, tłumi smrodek i czyni złudne
wrażenie, no sorry.

> Twoje mówienie o klasie w kontekście
> nędznika prawuska jest pozbawione wszelkiej klasy.

Mówiłam o klasie tylko i wyłącznie w TWOIM kontekście, jak wyżej.
Kogoby nie dotyczyły Twoje inwektywy, napisłąabym TO SAMO.

> Nisko upadłaś,
> aż trudno niżej.
>
> Wlod

Chyba coś Ci odbiło lub się po prostu zapomniałeś, że chwilowo wyszła dusza
spod skórki czy jak tam toto zwą, słoma z butów, ale cóż, widocznie
PRAWDZIWI poeci tak mają, hie hie :-(((
--

Ikselka. //precz z "prawdziwymi" poetami!

65. Data: 2010-02-07 12:00:47

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> wrote in message
e.googlegroups.com...

Miarkuj swoje miazmaty, być nie wioneły aż do mnie, gdyż mogę ci je wtłoczyć
jednym kopem spowrotem przez anal do kiepały.

66. Data: 2010-02-07 14:53:34

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 7, 4:00 am, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> Miarkuj swoje miazmaty, być nie wioneły aż do mnie, gdyż mogę ci je wtłoczyć
> jednym kopem spowrotem przez anal do kiepały.

Ty goebellsowska gnido śmierdząca, szmalcownicze nasienie,
schowaj swoje pogróżki w dupę swojego zdechłego bosa.

Wlod

67. Data: 2010-02-07 15:05:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 06:53:34 -0800 (PST), Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)
napisał(a):

> [...]
>
> Ty goebellsowska gnido śmierdząca, szmalcownicze nasienie,
> schowaj swoje pogróżki w dupę swojego zdechłego bosa.

Z porównań danych wyszło mi, że jednak NIE podróbka.
:-(((
--

Ikselka.

68. Data: 2010-02-07 15:10:20

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 7, 3:56 am, XL <i...@g...pl> wrote:

> Chyba niewiele zrozumiałeś, co popieram, a czego NIE,

Nie jest ważnym, co Ci się wydaje,
tylko jak postępujesz. Być może brak
Ci, powiem z angielska, "judgement",
czyli zrozumienia/oceny proporcji/rozsądku
w sensie głębszym niż tylko praktycznym.
Zły moment wybrałaś na puszenie się swoimi
praktycznymi zasadami postępowania w Internecie.

> Kogoby nie dotyczyły Twoje inwektywy, napisłąabym TO SAMO.

Nie było żadnych "inwektyw". Sprawdziłęm tego drania.
On się nie kryje ze swoim rasizmem, antysemityzmem,
postszmalcowniczym byciem.

> widocznie PRAWDZIWI poeci tak mają, hie hie :-(((

Poezja jest ważna. Ale tu chodzi o coś wciąż
bez porównania ważniejszego - o człowieczeństwo.
Także o Twoje człowieczeństwo, o całej listy.
Może uważać, że mój styl wypowiedzi nie był
najszczęśliwszy, ale wciąż nie widzę ani słowa
Twojej reakcji na obrzydlistwa prawuska. Wybacz,
ale kojarzy mi się to historycznie bardzo źle.
Bawisz się w paniusię z manierkami (tak, skojarzenie
z blachą jest nawet w porządku), ale nie masz klasy,
żeby zareagować na skrajny antysemityzm. Popierasz
antysemityzm? Jak na razie, to popierasz. Tchórzysz?
Sama masz uprzedzenia? Nie pytałbym Cię, gdybyś nic
nie mówiła - ale uważałaś za stosowne "strofować"
tego, który nazwał antysemicką gnidę po imieniu.

Wlod

69. Data: 2010-02-07 15:36:46

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 7, 3:56 am, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> brudnej duszy, jak lśniąca skórka na g...nie, tłumi smrodek i czyni złudne

Dotąd pisywałaś na ogół w stylu hi-hi-he-he, z tego
co czytałem. Po raz pierwszy widzę Cię (mało Cię czytuję,
jak się okazuje) wypowiadającą się w bardzo serio sprawie,
i akurat względem mnie - do mnnie - pozwalasz sobie na pisanie
o "smrodkach" i "gównach". Traktowałem Cię przez lata zawsze
kulturalnie, nawet z sympatią, czasem nawet jakby opiekuńczo,
i nie miałaś najmniejszego prawa tak do mnie pisać, tak sobie
pozwalać.

> Kogoby nie dotyczyły Twoje inwektywy, napisłąabym TO SAMO.

Pisałabyś zawsze to samo, w zależmności wyłącznie
od wyrażeń, bez względu na to czego dotyczą???!!!
Niezwykle aż ***niemądrze***. Zastanów się, zastanów,
aż tak niemądra na pewno nie jesteś.

Poza tym chyba nawet tylko tak deklamujesz. Wciąż
komfortowo znosisz prawuska. Jego szmalcownicze
zwroty Cię nie rażą. Ani słowa na ten temat nie widzę.
Akceptujesz rasizm bez zmrużenia oka.

Wlod

70. Data: 2010-02-07 15:46:04

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 7, 7:05 am, XL <i...@g...pl> wrote:

> Z porównań danych wyszło mi, że jednak NIE podróbka.
> :-(((
> --
>
> Ikselka.

Oh, to Cię zmartwiło? A że szmalcownicza gnida "prawusek"
pozwala sobie na kryminalne groźby, to Cie nie obchodzi,
to Ci spokoju nie zaburza. A że goebellsowiec nawet
ortografii polskiej nie nauczył się, też Ci odpowiada?
(Tym razem sobie z Ciebie żartuję, ale faktycznie w
odbycie Goebellsa trudno mu było nauczyć się polskiej
ortografii).

Wlod

Jak się to nazywa?
Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Popsychologujmy o fobijkach
Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...