Psyche a temat listu... ;)

1. Data: 2000-05-08 09:36:44

Temat: Psyche a temat listu... ;)
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem na grupach ciekawą tendencję - rzadko się zdarza by został
poprawiony temat listu z błędnie napisanym słowem.
Jak długo by ten temat nie istniał i jak dużo osób by na niego nie pisało
to odosobnione są przypadki, że słowo w temacie zostanie poprawione.
Tutaj widać to na przykładzie
"Mezczyzni musza wiginac"
Tak siedziałem cicho i zastanawiałem się kiedy wreszcie ktoś da odpowiedź
z poprawionym tematem i będzie wreszcie "wyginac" a tu nic...
chyba się nie na to nie zapowiada :))

I tu mnie właśnie trochę ciekawi jakie jest podłoże mechanizmu
- lenistwo
- nikomu to nie przeszkadza,
- nikt tego nie zauważa (to byłoby najzabawniejsze!)
- poczucie nie roszczenia sobie praw do tematu napisanego przez inną osobę...

a może jakiś inny powód??

No dobra! Wiem, wiem: "Nie masz większych problemów?" ;))

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-05-08 12:38:08

Temat: Re: Psyche a temat listu... ;)
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Astec SA" <b...@a...pl> wrote in message
> Zauważyłem na grupach ciekawą tendencję - rzadko się zdarza by został
> poprawiony temat listu z błędnie napisanym słowem.

> Tutaj widać to na przykładzie
> "Mezczyzni musza wiginac"
Mysle, ze tresc "Subjectu" jest objeta swietym prawem wlasnosci
intelektualnej.

Poprawiac nalezaloby, gdyby istnialo niebezpieczenstwo pomylenia pojec
o podobnej pisowni, nalezacych do tej samej problematyki.

A.

1. Data: 2000-05-08 13:28:18

Temat: Odp: Psyche a temat listu... ;)
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu mnie właśnie trochę ciekawi jakie jest podłoże mechanizmu
> - lenistwo
> - nikomu to nie przeszkadza,
ktos wspominal o tym zeby nie pisac polskich lier
> - nikt tego nie zauważa (to byłoby najzabawniejsze!)
wszyscy wiedza o co chodzi

Kinga

1. Data: 2000-05-08 16:28:58

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA wrote in message <3...@a...pl>...

> [...]
osobę...

>a może jakiś inny powód??
>
>No dobra! Wiem, wiem: "Nie masz większych problemów?" ;))

Sa ludzie, ktorzy nie znosza, kiedy sie ich poprawia. Czuja sie ponizeni
(kompleksy?)

Jeden osobnik opowiedzial o swoim przyjacielu grafomanie.
Raz powiedzial przyjacielowi, ze jego utwor jest dobry, tylko wymaga pewna
korekte.
Ten prosil go, aby te korekte dokonal. Po tym, jak mu przeslal skorygowany
utwor, ten stal sie jego najwiekszym wrogiem. Szykanowal go na kazdym kroku.
Dokuczal i wysmiewal. Ow osobnik postanowil nikomu (a szczegolnie
przyjaciolom) wiecej poprawek nie robic.

Mnie kazdy moze poprawiac. Bede za to tylko wdzieczny.
Z nastoletniego wieku juz wyroslem!:-)

jakub

1. Data: 2000-05-08 21:18:34

Od: "<<Zefiros>>" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawiony temat listu z błędnie napisanym słowem.
>
> I tu mnie właśnie trochę ciekawi jakie jest podłoże mechanizmu
Też
> - nikomu to nie przeszkadza,
Chyba nie tak bardzo
> - nikt tego nie zauważa (to byłoby najzabawniejsze!)
Nie sądzę. Ja zauważyłem
> - poczucie nie roszczenia sobie praw do tematu napisanego przez inną osobę
W końcu to grupa dystusyjna. Przez konflitk racji poszerzamy swoje spojrzeni
e na świat

> a może jakiś inny powód??
>
> No dobra! Wiem, wiem: "Nie masz większych problemów?" ;))
To też racja
--

Z E F I R O S

z...@k...net.p

Jak ta grupa beznadziejna . bla , bla , bla
Re: Mezczyzni musza wiginac.
Re: Mezczyzni musza wiginac.
Re: Mezczyzni musza wiginac.
Re: Mezczyzni musza wiginac.