Re: Mezczyzni musza wiginac.

1. Data: 2000-05-08 08:25:08

Temat: Re: Mezczyzni musza wiginac.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net zapisuje: >

> No.. jak wszystko w tym zyciu takze i orgazm wymaga pewnego
> e.. wysilku ;)
> To znaczy z nieba nie spadnie, to pewne :)
> Dlaczego wiec se zycia nie ulatwic i nie pomoc :)

> Nina (Mazur) Miller
> n...@p...ninka.net
> http://pierdol.ninka.net/~ninka/
> http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

Zgadzam sie z toba. Tu praca laczy sie z przyjemnoscia ;)
To tylko wiekszosci mezczyznom sie wydaje, ze wystarczy dwa razy "majtnac",
a juz sie jest w siodmym niebie. Zreszta ta zasada tez dziala w obie strony.
O ile mezczyzna jest uczlowieczony :))

Marlena

1. Data: 2000-05-08 18:52:15

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Marlena <l...@b...org.pl> writes:

> Zgadzam sie z toba. Tu praca laczy sie z przyjemnoscia ;)
> To tylko wiekszosci mezczyznom sie wydaje, ze wystarczy dwa razy "majtnac",
> a juz sie jest w siodmym niebie. Zreszta ta zasada tez dziala w obie strony.

heh, sa tacy co to sie rozloza i tylko im robic dobrze, oni nawet razu
"nie majtna" ;)
(sa tez takie kobiety neistety)
--
[...]

Re: Kobiety musza wiginac.
Re: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :o