Re: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :o

1. Data: 2000-05-08 07:51:57

Temat: Re: Wewnatrz mojej baby cos sie rusza :o
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TRABUL" <9...@p...onet.pl> zapisuje: >
> Użytkownik DrYazzgod <D...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...

> Same ze soba ........pozagryzaja sie !!! Im jest potrzebny wrog !!!
>
> TRABUL

Dlaczego maja wyginac?! Mezczyzna najlepszym przyjacielem czlowieka.
Kobieta zawsze sobie podhoduje, a to kurki, a to swinke, a to chlopa,
pieska, kotka i inne mile stworzonka boze... ;)))

A tak poza tym gratuluje potomstwa :)))

Pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-05-08 09:13:12

Od: "kulka" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ad tytul: strasznie to jakos wulgarnie zabrzmialo.

1. Data: 2000-05-08 09:56:22

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kulka wrote:

> ad tytul: strasznie to jakos wulgarnie zabrzmialo.

Twoj bol.

--
Dariusz Laskowski
sms:+48501770655

1. Data: 2000-05-08 18:09:48

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

kulka napisał(a) w wiadomości: ...
>ad tytul: strasznie to jakos wulgarnie zabrzmialo.

Niiieeee, raczej - odwaznie, wesolo, dwuznacznie,
prowokujaco, niesztampowo, z szerszym na sprawe spojrzeniem.
BTW - ang ( i pewnie lac): vulgar - zwykly, zwyczajny.
Pozdrowka
Moncia

1. Data: 2000-05-09 12:30:09

Od: Dariusz #DrYazzgod #Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moncia wrote:

> Niiieeee, raczej - odwaznie, wesolo, dwuznacznie,
> prowokujaco, niesztampowo, z szerszym na sprawe spojrzeniem.
> BTW - ang ( i pewnie lac): vulgar - zwykly, zwyczajny.

Moze nie wszyscy jestesmy tacy wyrafinowani, zeby potrafic
wrazac sie... nawet nie wiem jak...
Dla mnie najbardziej wulgarna stwierdzenie jakie slyszalem to:
"W jamie macicy jeden zywy plod w polozeniu glowkowym".
To mnie uklulo. Bylem juz na ulicy jak to czytalem i mialem
ochote wrocic, i wepchnac lekarzowi ten swistek do gardla.
To wewnatrz mojej baby cos rusza, moj Zwierzaczek,
a on mi tu o jakis zywych plodach. Brrr...

--
Dariusz Laskowski
DrYazzgod

Re: PRAWDA A ZDRADA !!!
ludzie którzy nas męcza
odp pytanie
1) ucieczki z domu 2) problemy szkolne dzieci
"ucieczki z domu" i "problemy szkolne"-