Psychobot rusza :-)

1. Data: 2000-08-19 08:55:32

Temat: Psychobot rusza :-)
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem straszliwie leniwy, dlatego dopiero teraz ;)
Za pare minut go uruchomie. Jesli macie jakies uwagi, albo bedzie
dzialo sie cos niepokojacego prosze pisac na priva.

1. Data: 2000-08-19 12:42:15

Temat: Re: Psychobot rusza :-)
Od: Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K. Grzeca" wrote:

> Jestem straszliwie leniwy, dlatego dopiero teraz ;)
> Za pare minut go uruchomie. Jesli macie jakies uwagi, albo bedzie
> dzialo sie cos niepokojacego prosze pisac na priva.

Leniwy ... quakoholik :->

--

Adam

1. Data: 2000-08-20 22:58:06

Temat: Odp: Psychobot rusza :-)
Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem straszliwie leniwy, dlatego dopiero teraz ;)
> Za pare minut go uruchomie. Jesli macie jakies uwagi, albo bedzie
> dzialo sie cos niepokojacego prosze pisac na priva.

DZieje sie cos niepokojacego... Jest 0.40 a ja jeszcze nie spie, Krzysztof
Greca wpuszcza psychobota i tylko ja odpisuje na te niewotpliwa rewelacje
Krzysztofa G. tO nie jest "przypadek", ze wlasnie teraz pisze ten tekst to
bardziej model zdeterminowanej konstrukcji swiata, którego przyczyna jest
Krzysia "psychobot" jako wiadomosc dnia a byc moze nawet mojego zycia... - w
dalszym rozrachunku, kiedy spogladamy na wydarzenia zycia z coraz to
odleglejszej perspektywy czasu, "psychobot" pana Grecy moze sie okazac
kluczowym wydarzeniem w kosmicznej czaso - przestrzeni naszego
POJMOWANIA!!!!!!!
Dlatego zabralem glos - bo jest to kosmicznie niepokajace w calym aspekcie
podejmowanych tu watków...

1. Data: 2000-08-22 07:25:01

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "aleXander" możemy przeczytać:

>Dlatego zabralem glos - bo jest to kosmicznie niepokajace w calym aspekcie
>podejmowanych tu watków...

Ciesz się, że jest to tylko psycho-bot a nie cancel-bot...

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><< http://www.sinus.free.ecig.pl >>

W nocy wszystkie koty są czarne

[OT] Posty Moniki Ziel
Fajny pomysl ( Ania Lipek vs Ninka ) :-]
Dewiacje seksualne - voyeurism
walcz z wiatrakami
Re: Inicjacja seksualna ala Leo