Psycholog, poradnia rodzinna, etc?

1. Data: 2005-11-30 09:12:48

Temat: Psycholog, poradnia rodzinna, etc?
Od: Key <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jako nowa osoba na grupie.

Proszę o pomoc. Poszukuję specjalisty w Warszawie, najchętniej w
okolicach centrum. Zależy mi na kimś naprawdę konkretnym, kimś kto
mądrze umie podejść do kwestii rodzinnych. Mam bardzo duże problemy
rodzinne, na tyle zaawansowane, że bez pomocy mądrych, kompetentnych
ludzi nie dam sobie rady.

Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2005-12-14 23:38:04

Temat: Re: Psycholog, poradnia rodzinna, etc?
Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Key" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mądrze umie podejść do kwestii rodzinnych. Mam bardzo duże problemy
> rodzinne, na tyle zaawansowane, że bez pomocy mądrych, kompetentnych

Kidyś była poradnia rodzinna na Szkolnej - może warto by sprawdzić czy
jeszcze tam jest?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

Aseksualność - najwspanialsza orientacja seksualna
Zakaz pedałowania
Zakaz pedałowania
Przemoc w rodzinie - co zrobić???
zmiany w prawie rodzinnym