Psycholog w Bydgoszczy...

1. Data: 2003-01-24 21:05:44

Temat: Psycholog w Bydgoszczy...
Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Juz co nieco pokombinowalem i dostalem namiary na poradnie studencka,do
ktorej zadzwonie po weekendzie.Ale gdyby nie wyszlo,to przydalyby mi sie te
namiary o ktorych wspominales.
50 zl to za jedno spotkanie jak sie domyslam?Kurcze...Chyba skoncze na
bezplatnych,mam nadzieje,ze nie beda duzo gorsze.
Dziekuje i pozdrawiam
Gandalf

1. Data: 2003-01-24 21:09:51

Temat: Re: Psycholog w Bydgoszczy...
Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Gandalf" <s...@p...fm> wrote in message
> [...]
> 50 zl to za jedno spotkanie jak sie domyslam?Kurcze...Chyba skoncze na
> bezplatnych,mam nadzieje,ze nie beda duzo gorsze.
Damn it!Chyba musze sie w koncu nauczyc obslugiwac outlooka.Przepraszam,to
nie jest oczywiscie nowy watek ;)

Gandalf

1. Data: 2003-01-25 21:21:22

Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf <s...@p...fm> wrote:

>Chyba musze sie w koncu nauczyc obslugiwac
> outlooka.Przepraszam,to nie jest oczywiscie nowy watek ;)

Jesli sie pomylisz i wyslesz na (zla) grupe zamiast na wlasciwa lub na priva
to zawsze mozesz anulowac wiadomosc, menu Wiadomosc/Anuluj Wiadomosc

BTW Polecam aktualizacje outlooka

PePe_M

Re: Wiecej szczescia poprosze! (DLUGIE)
Iwan Pawłow