Psychologia pumeksu.

1. Data: 2004-05-24 08:31:13

Temat: Psychologia pumeksu.
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubie pumeks.
On jeden pociera mnie zawsze wtedy, kiedy ja tego chce.
Niestety pumeks ma wielka wade. Kiedys go sobie pocierasz, to sie kruszy, a
kiedy sie kruszy, to te pumeksowe drobiny opadaja na dno wanny. Nastepnie
wchodza ci w dupe i kluja.

Czy wy tez tak macie?
Co mozna powiedziec o rozwoju seksualnym czlowieka uzywajacego pumeksow?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Lepiej nic nie mowic, niz glupio milczec.

2. Data: 2004-05-24 08:48:40

Temat: Re: Psychologia pumeksu.
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 May 2004 08:31:13 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, KOMINEK
napisal(a):

> Niestety pumeks ma wielka wade. Kiedys go sobie pocierasz, to sie kruszy, a
> kiedy sie kruszy, to te pumeksowe drobiny opadaja na dno wanny. Nastepnie
> wchodza ci w dupe i kluja.

Nawet się nie domyślasz jak długo dochodziłem do tego, co mnie tak kłuje w
dupę w wannie. Myślałem nawet nad tym, coby przestać się w ogóle kąpać, i
kończyć na prysznicu - ponoć wiele ludzi tak robi i jakoś żyje (choć co to
za życie bez kąpieli?).
Kiedy już doszedłem do sedna sprawy, szybko znalazłem rozwiązanie: używam
pumeksu tuż przed wyjściem z wanny, jestem BOSKI!

> Co mozna powiedziec o rozwoju seksualnym czlowieka uzywajacego pumeksow?

Ja tam się kocham w skarpetkach, pumeksu używam dla własnej wygody.

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

3. Data: 2004-05-24 08:51:14

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kiedy sie kruszy, to te pumeksowe drobiny opadaja na dno wanny. Nastepnie

Zamień pumeks na dmuchaną lale a problemy same znikną.

> Czy wy tez tak macie?
> Co mozna powiedziec o rozwoju seksualnym czlowieka uzywajacego pumeksow?

W Twoim przypadku ciężko mówić o jakimkolwiek rozwoju.
EOT

Pozdrawiam
Vicky

5. Data: 2004-05-24 08:59:12

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 May 2004 10:51:14 +0200, na pl.sci.psychologia, Vicky napisal(a):

> Zamień pumeks na dmuchaną lale a problemy same znikną.

Jak chcesz zdzierać martwy naskórek dmuchaną lalą?

4. Data: 2004-05-24 08:59:12

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Logan" news:1j0hm9zuwe2re$.6ched25oarnt$.dlg@40tude.net...
> Ja tam się kocham w skarpetkach

z wzajemnością?
platonicznie?
;)

--
Mań
~~

6. Data: 2004-05-24 09:01:11

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 May 2004 10:59:12 +0200, na pl.sci.psychologia, mania napisal(a):

> z wzajemnością?
> platonicznie?

Jak chcesz, mogę zdjąć Twoje, pytanie tylko kiedy się spotkamy ;)

7. Data: 2004-05-24 09:14:41

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Logan" news:1tfm7gcseavm1$.mvi4as1xdnih.dlg@40tude.net...

> Jak chcesz, mogę zdjąć Twoje, pytanie tylko kiedy się spotkamy ;)

zmieniasz sarpetki jak rekawiczki?
typowy samiec...
za grosz wierności! ;D

co do moich: to juz zajęte i niespersonifikowane

pfuj fetyszysta!

--
Mań
~~

8. Data: 2004-05-24 09:18:41

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 May 2004 11:14:41 +0200, na pl.sci.psychologia, mania napisal(a):

> zmieniasz sarpetki jak rekawiczki?

Podoba mi się Twój styl. Aż dziw, że wczśniej Cię nie zauważyłem..

9. Data: 2004-05-24 09:27:26

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Logan" news:154z6rfgv2yps$.ttcn1kvmii6l$.dlg@40tude.net...

> Podoba mi się Twój styl. Aż dziw, że wczśniej Cię nie zauważyłem..

cóż do tej pory miałeś farta ;D

Mań
~~
http://manicore.blog.pl

10. Data: 2004-05-24 09:30:40

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 May 2004 11:27:26 +0200, na pl.sci.psychologia, mania napisal(a):

> cóż do tej pory miałeś farta ;D

Koniec taryfy ulgowej!

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

Przyjaźń między kobietą i mężczyzną
KOMINKU!
Pomocy- kwestionariusz radzenia sobie z chorobą
Związek z facetem po Legii Cudzoziemskiej
Flirt i ...niedostepność.