Psychologia sportu

1. Data: 2003-04-08 11:29:17

Temat: Psychologia sportu
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej

Nie wiecie, czy na rynku jest dostepna literatura w zakresie psychologii
sportu. Chodzi o zakupienie kilku woluminów dla biblioteki.

Zyga

1. Data: 2003-04-08 20:33:53

Temat: Re: Psychologia sportu
Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ksiązka o takiej właśnie nazwie (chyba :-P) - znajoma ostatnio kupiła w
sklepie sportowym. Przeglądałem - fajna.

1. Data: 2003-04-08 21:22:45

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@p...onet.pl napisał(a):

> Hej
>
> Nie wiecie, czy na rynku jest dostepna literatura w zakresie psychologii
> sportu. Chodzi o zakupienie kilku woluminów dla biblioteki.

Dziedzina ciekawa, ale jeszcze niepopularna. Ale Małysz zaczyna coś w tej
kwestii zmieniać. Ja słyszałam o takiej pozycji: Psychologia sportu.
Strategie i techniki.
Red. Tony Morris, Jeff Summers

Warto może popytać w bibliotekach AWF, szczerze mówiąc koleżanka która z tej
dziedziny pisze pracę magisterską znalazła tam więcej pozycji z psychologii
sportu niż w bibliotece wydziału psychologii.

1. Data: 2003-04-27 08:53:54

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jestem psychologiem i również psychologiem chce byc moja córka.Problem polega
na tym,że interesuje się psychologia sportu,który zresztą czynnie uprawia
(plywanie ,biegi,narciarstwo,jazda konna).Może ktos bedzie zorientowany i
zechce mi odpowiedziec,gdzie taka specjalizacje moze zrobic.

1. Data: 2003-04-27 13:49:30

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):

> [...]
> (plywanie ,biegi,narciarstwo,jazda konna).Może ktos bedzie zorientowany i
> zechce mi odpowiedziec,gdzie taka specjalizacje moze zrobic.

Witam...

Obawiam się, że żaden uniwerek nie oferuje specjalizacji z psychologii
sportu. Ale to niewyklucza tego, że jeśli tym córka chce się tym zajmować to
musi robić taką specjalizację. Może dobrze by było znaleźć promotora, u
którego będzie mogła pisać z tej tematyki pracę magisterską. A potem próbować
załapać się już jako psycholog na AWF pogłębiając swoje zainteresowania. Może
ten link coś pomoże:
http://www.atest.ceti.pl/article.php?id=aa0105_2&fro
m=shtml
jest to wywiad z Blecharzem, psychologiem sportu, który współpracuje miedzy
innymi z Adamem Małyszem.

Pozdrawiam...

pomocy
Test