OT i cala smutna prawda :(

1. Data: 2003-04-07 22:29:17

Temat: OT i cala smutna prawda :(
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika_Veronika wrote:

> [...]
> A ja mam pytanie, może nie na miejscu, może nietaktowne, ale odrobinę
> się zaniepokoiłam tym, co zrozumiałam.
> No bo jak się ma do tego, na co się oburzasz, Twoje niejawne poparcie
> (czyt. prywatne) dla moich kilku wrzasków, które poparłeś jedynie
> prywatnie!!!??? Zgodziłeś się z moim zdaniem prywatnie, jednak nie
> napisałeś tego publicznie. Więc jak to jest?
> Wolno czy nie wolno? No, sorry, ale mam podstawy przypuszczać, po
> przeczytaniu bardziej bezpośrednich i mniej bezpośrednich sygnałów ze
> strony innych osób, że nie tylko ja mam takie doświadczenia, z Twoim

Zacytuję jeszcze Pawła:

"Allfredzik Samosik - sam demaskuje paskudne strony swojego charakteru.
Wystarczył papierek lakmusowy :)"

P.S. "i odpuść mi moje winy, jako i ja odpuszczam Alfredzikowi"

P.S.2. Alfredzik mnie wzmocnił!!

P.S.3. ciacho, cukiernik, buziaczek, :)))))

(no "jestem jaki jestem", lubę to publicznie rozdawać... - teraz Alfredzik
czepnie się mojego honoru, ale jeżeli tak zrobi, to zostanie mu już tylko
brzytwa - nie wiem czy "tonącego"?)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-07 22:47:36

Temat: Re: OT i cala smutna prawda :(
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@N...waw.pl> wrote in

A mozesz strescic poprzedni odcinek, bo nic nie kumam...?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące

1. Data: 2003-04-07 23:08:13

Od: "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom wrote:

> (no "jestem jaki jestem", lubę to publicznie rozdawać...
+ zwłaszcza cała reszta!!!

Ty to już idź skoro się pożegnałeś :-D
To nie miało być ciastko dla Ciebie, cholera.
Ja się tylko niegrzecznie pytam dlaczego All zjadł ciastko i nadal je
trzyma w garści?

No i jeszcze chwilę poczekam na wyjaśnienia Alla, bo może czegoś nie
zrozumiałam, a później daję "se" plonka. Sobie, własnoręcznie. Po raz
pierwszy zobaczę jak to jest :-)
Aaaa... Jeszcze tylko napiszę "Bajkę o małym człowieczku" na prośbę
Elle, Sławka i Pawła.

V-V

1. Data: 2003-04-07 23:24:34

Temat: Do V-V
Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Veronika_Veronika <v...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6t0gn$bt$...@n...polbox.pl...

> Aaaa... Jeszcze tylko napiszę "Bajkę o małym człowieczku" na prośbę
> Elle, Sławka i Pawła.

Veroniko
A upublicznisz ją czy tylko dla wybrańców?
Bo mnie to również bardzo interesuje..

Póki co jeszcze nie splonkowana (chyba:))))
a więc niegodna towarzystwa :D

Aska

1. Data: 2003-04-08 06:44:10

Temat: Re: Do V-V
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab:
> Póki co jeszcze nie splonkowana (chyba:))))
> a więc niegodna towarzystwa :D

Alez prosze bardzo, skoro tak Ci zalezy na towarzystwie. :D
PLONK. :))

Czarek

1. Data: 2003-04-08 06:59:38

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6tr04$6uk$...@n...onet.pl...
> jbaskab:
>
> Alez prosze bardzo, skoro tak Ci zalezy na towarzystwie. :D
> PLONK. :))

No cóż, powiedziałabym, że wnioski kolegi pobiegły ciut za daleko:))))))

Aska

1. Data: 2003-04-08 09:11:45

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O co wam do cholery chodzi???

--
Amnesiac

1. Data: 2003-04-08 09:22:12

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

> O co wam do cholery chodzi???

A jak myślisz?

Jeśli o mnie chodzi, to wygląda na to, że All poddał bez żadnych podstaw w
wątpliwość moją uczciwość i przypisał mi chęć manipulacji (oczywiście
ubierając to, jak to często u niego bywa, w na tyle pokrętną formę, że
zawsze będzie się mógł wykręcić).

Veronika zwróciła uwagę na jeszcze inną sprawę (krytykowanie u innych tego,
co się samemu robi)

Co do dokładnej wykładni wypowiedzi Tomka, nie chcę się pomylić, więc
poczekaj na jego odpowiedź albo zapytaj go na priva.

P.

1. Data: 2003-04-08 09:26:24

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>

> Veronika zwróciła uwagę na jeszcze inną sprawę (krytykowanie u innych
> tego, co się samemu robi)

Przy czym jej chodziło raczej o sam fakt dodatkowej korespondencji na priva.

P.

PS: Czytaj archiwum :) Bez tego ani rusz.

1. Data: 2003-04-08 09:36:25

Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:

> Przy czym jej chodziło raczej o sam fakt dodatkowej korespondencji na priva.

Zaraz, zaraz... Nie mam nic przeciwko korespondencji na priva, chociaż sama nie
pcham się nikomu na mejla, nieważne z wazeliną czy wręcz przeciwnie :-)
Wygląda mi jednak na to, że jestem w tym odosobniona :-(
Mam coś przeciwko tchórzliwemu wysyłaniu na priva komentarzy, które powinny
znaleźć się na grupie.
No i co z tego, że ktoś się przyczepi? Bardziej niż tutaj za łby to już się nie
daje wziąć :-) A jak mi się nie spodoba to, że komuś się nie podobam, to
sztuknę paluchem w taki jeden guziczek na obudowie komputerka i problem z głowy.

V-V

gdzie dobry psycholog w Krakowie
kobiety kochaja macho i ....
Rola dialogu w rozwoju jednostki