kobiety kochaja macho i ....

1. Data: 2003-04-07 21:02:19

Temat: kobiety kochaja macho i ....
Od: "lustro" <"NO_SPAM"lustro@poczta.xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kocha się tylko to, od czego się cierpi"
[Gustaw Flaubert]

el macho (hisp) - 1. samiec; 2. stuprocentowy mezczyzna.

Fenomen 100% mezczyzny jak mozna zauwazyc jest bardzo popularny i lustro
postanowilo sie nim zajac.

Oto krotka charakterystyka typow macho:
1. sylwetka wyrzezbiona na silowni, czesto rzezbienie sylwetki wspomagane
"koksem" efekt cialo miss uniwersum i rozwodniony mozg. Macho musi dobrze
wygladac wiec uprawia sport im bardziej extremalny tym lepiej kobiety na to
leca, ale jednoczesnie extremum nie moze byc zbyt duze gdyz kontuzja i pobyt
na urazowce wiaze sie z bolem na ktory macho jest malo odporny. Sport
powinien byc widoczny, czyli im wiecej sprzetu do pokazania tym lepsza
dyscyplina. Macho jedzie do Zakopanego i wloczy sie z deska bo barach na
Kropowkach, chociaz wcale nie potrafi jezdzic opowie ci o dwoch tygodniach
saalenstwa w Tyrolu
2. Macho yuppiszon, otoczony setka elektronicznych gadzetow, obwieszony
najnowszymi modelami komorek, nie rozstaje sie z komorka ani laptopem nawet
w toalecie. Karmi otoczenie relacjami ze swoich zagranicznych wojazy nawet
jesli odbywaly sie tylko w jego wyobrazni, przezyl oczywiscie 100 mrozacych
krew w zylach wypadkow, tylko czy aby napewno.
3. Macho intelektualista typ bardzo rzadki, wykorzystuje swoja umyslowosc,
na kazdym kroku bedzie cie poprawial, wie wszystko i jest we wszystkim
najlepszy, tak sadzi.

Oczywiscie wystepuja mieszanki tych trzech podstawowych typow z roznie
nasilonymi typowymi cechami.

Macho jest w zwiazku najwazniejszy, nieomylny da ci do zrozumienia jakiego
dostapilas zaszczytu iz on pan i wladca zwrocil na ciebie uwage. Jaka jestes
szczesciara ze mozesz mu posluzyc jako sirodek do rozladowania popedu, a ze
nie osiagnelas orgazmu, no coz to juz twoj problem, on po jest bardzo
zmeczony.
Oczywiscie pomoze ci w porzadkach - pojdzie z kumplami na piwo.
Jest troskliwy troszczy sie o ciebie wiec wygarnie ci jesli zauwazy
zmarszczke, cellulitis lub dodatkowe kilogramy na biodrach. Przykladowa
wypowiedz macho:" Kazalem swojej dziewczynie zapisac sie na silownie i
solarium - przeciez musi mi sie podobac."
Sproboj nazwac go w towarzystwie "misiaczku" awantura gotowa i nie bedzie ci
do smiechu. Prawdziwy 100% silny mezczyzna.
A oprocz wszelkich zajec, praczki sprzataczki, opiekunki macho musisz dbac o
siebie jedna zmarszczka wiecej i po macho zostana tylko bolesne wspomnienia
i mokra od twoich lez poduszka.

Co cie czeka w zwiazku z macho, same interesujace rzeczy, niepewnosc, spore
dawki adrenaliny gdyz macho ciagle poluje, niepokoj, przygody (nie wszystkie
dobrze sie koncza)

Macho jako 100% mezczyzna poluje na 100% kobiety, czyli kobiety opiekuncze,
ulegle, zaradne ale jednoczesnie niezbyt dowartosciowane, ladne, potrafiace
bezgranicznie i bezkrytycznie kochac.

Po zwiazku z macho beda mialy szczescie jak w bilansie wyjda na 0 ze swoich
100%

Jak poluje macho?
1. 60% poluje na opakowanie czyli dobrze wyglada, kolezanki mi go
zazdroszcza, jak nie pokochac boskiego Apollina
2. 30% na kase, jak wiadomo blysk mamony dziala cuda
3. 10% na intelekt, nie zapomni pochwalic sie osiagnieciami w dziedzinie
nauki i ilorazem inteligencji

pozdrawiam
lustro

1. Data: 2003-04-08 00:10:42

Temat: Re: kobiety kochaja macho i ....
Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

lustro <> napisał(a):
> Fenomen 100% mezczyzny jak mozna zauwazyc jest bardzo popularny i lustro
> postanowilo sie nim zajac.
Heh, tak przy okazji rozważając czy kobiety kochają macho..
W "Gazecie Wyborczej" niedawno pojawił się opis eksperymentu prof. J.Strzałko
z UAM-u. Uczestniczyło w nim ok 200 kobiet, którym przedstawiono zdjęcia trzech
typów sylwetek: chudzielca, mięśniaka i grubaska. Zadaniem ich było ocenienie
każdego w skali punktowej. Wynik był dość jednoznaczny: Kobiety preferują
"chude wymoczki" :)
cyt.:
"Nie mają więc sensu męskie katusze na siłowni i dążenie do postury
kulturysty. To nie muskulatura i szerokie bary pociągają kobiety."

--
esta

1. Data: 2003-04-08 08:34:33

Od: "lustro" <"NO_SPAM"lustro@poczta.xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esta" <f...@n...cmok.us> napisał w wiadomości
> [...]
> "Nie mają więc sensu męskie katusze na siłowni i dążenie do postury
> kulturysty. To nie muskulatura i szerokie bary pociągają kobiety."

To tylko jeden typ ale chyba kobiety nie patrza tylko na opakowanie a co z
reszta faceta.
Czy najwazniejsze jest opakowanie czy zawartosc?

lustro

1. Data: 2003-04-08 09:26:03

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lustro napisało w wiadomości news:b6u1au$jm8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ale chyba kobiety nie patrza tylko na opakowanie a co z
> reszta faceta.
> Czy najwazniejsze jest opakowanie czy zawartosc?

No wiesz ... facet jak facet ... ale ten jego mercedes.
Pełny odlot. Hihi.
Może dlatego tak duża ilość kobiet woli wymoczków, że budzi się w nich
instynkt macierzyński.
To tak jak z małymi pieskami. Jak widzę to zaraz piszczę. ;)
A mój chłopisko jest duży ale i łeb też ma nie od parady.
Wyjątek?

Bacha.

1. Data: 2003-04-08 10:54:04

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

lustro <> napisał(a):
> To tylko jeden typ ale chyba kobiety nie patrza tylko na opakowanie a co z
> reszta faceta.
Eksperyment był właśnie testem opakowania, pierwszego wrażenia.
Jednak wiąże się to z wywoływanymi emocjami. Taki chudzinek, świadomie lub
nie, kojarzyć się może z kruchością, większą wrażliwością, potrzebą opieki,
itd, natomiast dobrze zbudowany z zapewnieniem bezpieczeństwa, zaradnością.
Co jednak bardzo często mija się z prawdą i sugerując sie tymi kryteriami
można się zdziwić. :) Stanowi raczej odzwierciedlenie tego, czego kobiety
w mężczyźnie poszukują. Chociaż to preferencje tylko 200 kobiet i nie są
jakimś bezwględnym wyznacznikiem. Wszelkie uogólnienia prędzej czy później
prowadzą przecież do paradoksów. ;)

esta

1. Data: 2003-04-08 11:14:40

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lustro" <"NO_SPAM"lustro@poczta.xo.pl> napisał w wiadomości

Myślę, że kochają 4 w 1 :))
Zależnie od okoliczności, każede "jedno" się przydaje ;) :

1 - czasami przeniesie przez kałużę na rękach swą maleńką kruszynkę ;)..
2 - od czasu do czasu podaruje jakiś gadżet, który mu się znudził ;)
3 - oszołomi ilością informacji o świecie i ludziach
(czasami nawet same jeszcze tego czegoś nie wiemy! ;))
4 - mamy możliwośc rozwoju uczuć macierzyńskich
(co kiedyś może się przydać! ;)))

A teraz serio:

Wiesz co jest najważniejsze?
Musi nam imponować! :))
Czym?
To zależy gdzie się leży :))
Ocz evi ście, na krzywej Gaussa ;).

> pozdrawiam
> lustro

pozdrawiam
E.

1. Data: 2003-04-08 11:21:13

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM <e...@i...pl> napisał(a):
> Wiesz co jest najważniejsze?
> Musi nam imponować! :))
Hehe, zdaje się, że nawet o tym wiedzą.. tylko czasem sobie opacznie to
tłumaczą i próby zaimponowania przynoszą skutek nieco przeciwny. :)
W najlepszym przypadku zabawny, w najgorszym żałosny.

--
esta

1. Data: 2003-04-08 11:32:07

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" napisała:

> Wiesz co jest najważniejsze?
> Musi nam imponować! :))
> Czym?
> To zależy gdzie się leży :))
> Ocz evi ście, na krzywej Gaussa ;).

Tym razem Ty mnie rozb evi łaś! :-)))

Z ciekawości zapytam - wygodnie Ci się leży?

--
Sławek

1. Data: 2003-04-08 11:43:17

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tym razem Ty mnie rozb evi łaś! :-)))

No!
#:*
:))))))

Cały czas na to liczyłam ;)))...

> Z ciekawości zapytam - wygodnie Ci się leży?

Hmmm....
s re dnio ;)) alle nie spadam :))))))))

dziękuję za niedyskretne pytanie :)))
E.

1. Data: 2003-04-08 14:28:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lustro:
> Fenomen 100% mezczyzny jak mozna zauwazyc jest bardzo
> popularny i lustro postanowilo sie nim zajac.
>
> Oto krotka charakterystyka typow macho:
> [...produkcje by lustro...]

Jak na moj gust to jakies bzdury napisales. :)

Czarek

Rola dialogu w rozwoju jednostki
Z natury...
Opisy w gadu-gadu - po co?
Strona grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
Mówić czy nie mówić....