kobiety kochaja macho i ....

1. Data: 2003-04-08 14:41:08

Temat: Re: kobiety kochaja macho i ....
Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"esta"
> Eksperyment był właśnie testem opakowania, pierwszego wrażenia.

Brakuje mi w relacji z tego eksperymentu informacji o urodzie
respondentek. Z tego, co wiem: po pierwsze, dobieramy sobie
partnerów o podobnej urodzie, a po drugie uroda ułatwia życie i
automatycznie daje wyższy status w grupie, więc szara myszka może
sobie o Apollinie tylko pomarzyć. To samo u drugiej płci. Sam wiem
po sobie, że oglądam się za laskami, ale wiążę się z paniami po
prostu ładnymi, a przynajmniej nie ewidentnie brzydkimi. Więc
wyniki mnie nie dziwią i jestem pewien, że dałyby się zastosować
do obu płci.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2003-04-08 14:52:46

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mefisto:

> [...]
> automatycznie daje wyższy status w grupie, więc szara myszka może
> sobie o Apollinie tylko pomarzyć. To samo u drugiej płci.

Zaraz, zaraz. A model Piekny i Bestia lub Piekna i Bestia (plcie rozne! :))
to co?
Tylko nie mow, ze wyjatek potwierdzajacy regule.

Tris

1. Data: 2003-04-08 14:59:15

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis <t...@N...gazeta.pl>
> Zaraz, zaraz. A model Piekny i Bestia lub Piekna i Bestia (plcie
> rozne! :)) to co?

Rzadkie, rzadkie!! - zwłaszcza Piekny i Bestia :))

A jesli Piekna i Bestia, to najczesciej Bestia z tych najbestyjszych! :))

BTW fascynuje mnie to, że ludzie dobierają się (często) na zasadzie
fizycznego podobieństwa twarzy - że tak jest, widać najlepiej na przykładzie
par o bardzo charakterystycznej urodzie (np. niecodziennym kształcie nosa) -
obie osoby w takiej parze charakteryzuje taka sama niecodzienność.

P.

1. Data: 2003-04-08 15:15:05

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):
> [...]
> par o bardzo charakterystycznej urodzie (np. niecodziennym kształcie nosa) -
> obie osoby w takiej parze charakteryzuje taka sama niecodzienność.
Może to jakiś przejaw skrywanego narcyzmu :D

--
esta

1. Data: 2003-04-08 15:21:09

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

esta <f...@n...cmok.us>

> Może to jakiś przejaw skrywanego narcyzmu :D

Nie sądzę, raczej pewien międzypokoleniowy ciąg wyborów :)

P.

1. Data: 2003-04-08 15:26:35

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Rzadkie, rzadkie!! - zwłaszcza Piekny i Bestia :))

Czyzby kolejny argument, iz panowie sa bardziej prozni od kobiet i lubia
dekoracyjne przedmioty, eeee chcialam powiedziec podmioty? :)

> A jesli Piekna i Bestia, to najczesciej Bestia z tych najbestyjszych! :))

:)
Najbestyjszy? the-best-tyjszy? :)

> [...]
> par o bardzo charakterystycznej urodzie (np. niecodziennym kształcie nosa) -
> obie osoby w takiej parze charakteryzuje taka sama niecodzienność.

Gorzej by bylo gdyby wszyscy dobierali sie na zasadzie fizycznego
podobienstwa ciala ;))) Ludzkosc by wymarla :)

Ale cos w tym jest. Jest taki prezenter telewizyjny (ktory mi sie kojarzy z
postacia z Bolka i Lolka - nie wiem z ktorym - niestety nie
rozrozniam 'chlopakow') i jego malzonka jest dla mnie jego calkiem wierna
kopia :))) Ale to chyba zly przyklad, chociaz moze jak ktos oglada TV to moze
sie domysli.

Byc moze to jest tak, ze jesli czlowiek _akceptuje_ swoj wyglad (a nawet mu
sie on podoba) to szuka czegos podobnego (bo mu sie podoba).
To tak jak ludziom, a raczej kobietom, podoba sie typ kobiet (bez seksualnych
podtekstow), ktory jest w jakims elemencie zblizony do nich samych.
Blondynkom zwykle podobaja sie blondynki. Bardzo szczuplym kobietom podobaja
sie szczuple sylwetki, zas paniom puszystym (akceptujacym swoj wyglad) nie
podobaja sie chudzielce, bo sa nieapetyczne.
ALe to tylko luzne obserwacje.

Tris

1. Data: 2003-04-08 15:31:43

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis <t...@N...gazeta.pl>
> Paweł Niezbecki:
>
> Czyzby kolejny argument, iz panowie sa bardziej prozni od kobiet i
> lubia dekoracyjne przedmioty, eeee chcialam powiedziec podmioty? :)

A może panowie są większymi estetami ;)))

> :)
> Najbestyjszy? the-best-tyjszy? :)

Yeah... :))

<snip>

> Byc moze to jest tak, ze jesli czlowiek _akceptuje_ swoj wyglad (a
> nawet mu sie on podoba) to szuka czegos podobnego (bo mu sie podoba).

Stawiam na genetykę - tatuś i mamusia też się przecież dobrali na zasadzie
podobieństwa :)

> To tak jak ludziom, a raczej kobietom, podoba sie typ kobiet (bez
> seksualnych podtekstow), ktory jest w jakims elemencie zblizony do
> nich samych.

Och, nie, to jest po prostu próżność. Znałem taką jedną, która przypominała
trochę Audrey Hepburn i uwielbiała ją i wszystkie ciemnowłose petites :))))

P.

1. Data: 2003-04-08 15:42:27

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tris von Bis"
> Mefisto:

> Zaraz, zaraz. A model Piekny i Bestia lub Piekna i Bestia
(plcie rozne! :))
> to co?
> Tylko nie mow, ze wyjatek potwierdzajacy regule.

Ba, ale ja osobiście nie spotkałem takiego schematu. Może nie znam
wystarczajaco dużej reprezentatywnej próbki skojarzonych par. Może
za bardzo przeszkadzają mi moje własne preferencje co do urody
potencjalnych partnerek. Może za mało interesuję się urodą facetów
:) Ale naprawdę nie znam takich układów, które byłyby w miarę
stabilne. A z dorywczych - w oczach wielu facetów podnosi
popularność kobiety dostępność seksualna - ale tylko na jedną
imprezę. Z historii wiem też, że kobieta często ładnieje, gdy
okazuje się, że pochodzi z bogatej rodziny. W przyrodzie jednak na
takie okazy się nie natykałem (bo i też nie pytałem brzydul, czy
są nadziane :)).
Jak to działa w drugą stronę, wiem głównie z lektury: wady
fizyczne u mężczyzn mogą być rekompensowane przez symptomy
bogactwa i/lub władzy.
Chętnie poznam Twoje doświadczenia i obserwacje.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2003-04-08 15:43:41

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b6upnb$g5j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> postacia z Bolka i Lolka - nie wiem z ktorym - niestety nie
> rozrozniam 'chlopakow') i jego malzonka jest dla mnie jego calkiem wierna

Przyjrzyj się też psom i ich panom/paniom :).
Kto jakie psy wybiera a także..
gdy żyje długo ze swym psem ;))..

[no... :)) - pod jednym dachem] ! ;)

E.

1. Data: 2003-04-08 17:42:04

Od: "lustro" <"NO_SPAM"lustro@poczta.xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak na moj gust to jakies bzdury napisales. :)

> Takie sa obserwacje pewnie masz inny poglad na fenomen macho bardzo
chetnie bym zobaczylo twoja opinie na temat macho czyli 100% faceta. Chodzi
o wyglad ale szczegolnie chodzi o zachowanie i postawe wobec kobiet

Prosze podziel sie z nami swoimi obserwacjami

pozdrowienia

lustro

Rola dialogu w rozwoju jednostki
Z natury...
Opisy w gadu-gadu - po co?
Strona grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
Mówić czy nie mówić....