kobiety kochaja macho i ....

1. Data: 2003-04-09 09:46:55

Temat: Re: kobiety kochaja macho i ....
Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:

> Mefisto <o...@p...onet.pl>
> <snip>
>
> To ciekawe, bo z drugiej strony czytałem gdzieś, że_konkretne_osoby, wśród
> których dzieci przebywają we wczesnych latach swojego rozwoju (np. inne
> dzieci z przedszkola) nie są atrakcyjne seksualnie dla tych dzieci w
> przyszłości (jakby rozciągnięcie braku pociągu seksualnego w rodzinie??).

A nie sadzisz, ze _wzorzec_ i _konkretne osoby_ to jednak dwie inne bajki?

Tris

1. Data: 2003-04-09 09:53:27

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis <t...@N...gazeta.pl>

> Ale chyba w przypadku jamnikow to nie dziala ;)

Bingo!

Może to dlatego słyszy się opinie, że jamniki są inne od reszty psów? :)

P.

1. Data: 2003-04-09 09:56:13

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis <t...@N...gazeta.pl>

<snip>
> A nie sadzisz, ze _wzorzec_ i _konkretne osoby_ to jednak dwie inne
> bajki?

No właśnie nie wiem, czy pod kątem atrakcyjności seksualnej te bajki są aż
tak różne...

P.

1. Data: 2003-04-09 14:01:43

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
że_konkretne_osoby, wśród
rodzinie??).

Tris von Bis:
> A nie sadzisz, ze _wzorzec_ i _konkretne osoby_ to jednak dwie
inne bajki?

A tera ja:
Dokładnie tak. Ten sam Diamond to pisze. Robiono wywiady pośród
wychowanków izraelskich kibuców. Okazało się, że pośród
dziesiątków tysięcy dzieci jedynie nikły promil wszedł później w
związki małżeńskie z rówieśnikami z tego samego kibuca. W ten
sposób "natura" zapobiega chowowi wsobnemu i jego niekorzystnym
konsekwencjom.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2003-04-09 16:47:08

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"esta" news:b6vrq7$7nb$1@ultra60.mat.uni.torun.pl
> To były uczestniczki eksperymentu, wybrane z różnych grup
> wiekowych i społecznych. :>

Jak widać nie były to uczestniczki z mojego kręgu zainteresowań :P

1. Data: 2003-04-09 16:52:39

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl>

> Jak widać nie były to uczestniczki z mojego kręgu zainteresowań :P

Miały dziewczyny szczęście ;DDD

P.

1. Data: 2003-04-09 18:52:34

Od: "lustro" <"NO_SPAM"lustro@poczta.xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> OK, wiec uwazam ze przesadziles, poniewaz zdemonizowales
> wizerunek macho.
> Tymczasem wg mnie to faceci ktorzy maja problem z meska
> tozsamoscia i w ten sposob, tzn uciekajac sie do stereotypu
> super-mena czyli macho-mena, staraja sie legitymizowac
> wlasna plciowosc.

Codzilo mi o grupe zachowan nie o wyglad zewnetrzny grupa przypiela sie do
zewnetrznosci bo to widac. Chodzi o traktowanie kobiet przez takich facetow.
I wbrew temu co mowisz taki typ zachowan wystepuje dosc czesto choc czasem
bywa skrywany "przemoc w rodzinie" jest to temat wstydliwy ale istnieje i
nad tym ubolewam.

> Reasumujac: dla mnie macho to gosc z niewaskimi, elementarnymi
> problemami, a nie realne 'bozyszcze' kobiet, tak jak Ty chcialbys
> niejako to 'widziec'.

Masz racje, ale zanim odkryje swoja prawdziwa twarz kreuje sie na
"bozyszcze". Gdyby od poczatku do konca byl prawdziwy to juz na starcie byl
by poza nawiasem.

> Nie upieram sie, ale _dla_mnie_ Twoj opis to bzdurne wymyslanki.
> Tak w skrocie uwazam... i tyle chcialem dorzucic przy okazji. :)

A widziales kiedys kobiete ktora trafia na urazowke ze zlamana reka,
peknietymi zebrami, stluczona podstawa czaszki i siniakami pod oczami
pzrywieziona z domu. Twierdzila ze przewrocila sie w wannie.
I byla calkowicie realna i nie wymyslona.

lustro

1. Data: 2003-04-10 07:44:14

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lustro:
> Masz racje, ale zanim odkryje swoja prawdziwa twarz kreuje sie na
> "bozyszcze". Gdyby od poczatku do konca byl prawdziwy to juz
> na starcie byl by poza nawiasem.

No to chyba w sumie nasze stanowiska sa (o dziwo) dosyc zbiezne.
Wole traktowac poze macho jako pewien osobliwy sposob funcjonowania
plciowosci (dla mnie: wynaturzony).

> A widziales kiedys kobiete ktora trafia na urazowke....
> ... Twierdzila ze przewrocila sie w wannie.
> I byla calkowicie realna i nie wymyslona.

Nie widzialem.
Ale wydaje mi sie ze rozciagasz niewinna w istotny sposob ~maniere
macho na takie sytuacje, gdy osobnik plci meskiej kwalifikuje sie jako
grozny dla otoczenia 'psychol'.

Czarek

Rola dialogu w rozwoju jednostki
Z natury...
Opisy w gadu-gadu - po co?
Strona grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
Mówić czy nie mówić....