Psychometra poszukiwany

1. Data: 2001-01-12 19:25:22

Temat: Psychometra poszukiwany
Od: "Dragomir" <d...@d...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje psychometrów do pracy.

1. Data: 2001-01-13 15:48:42

Temat: Re: Psychometra poszukiwany
Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dragomir" <d...@d...org.pl> napisał w wiadomości
news:93nocv$g94$1@news.tpi.pl...
> Poszukuje psychometrów do pracy.
>
> Gdzie i za ile?
Dorrit

1. Data: 2001-01-14 14:43:30

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co? To moze chodzic o takich "psychometrow" od zginania lyzeczek :))
Raz znalazlem jakas ksiazke w bibliotece (dzial psychologia) zatytulowana
"Psychometria", zaczalem sobie ja przegladac i troche zdziwil mnie tematy
typu "ujrzenie aury" i inne pokrewne...
Moze o posade wrozki to idzie...

--
A. S.
ICQ: 93514181

1. Data: 2001-01-15 17:54:02

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Psychometria", zaczalem sobie ja przegladac i troche zdziwil mnie tematy

Może byś się pofatygował i dowiedział co to znaczy "psychometria", zamiast
pisać głupoty?

1. Data: 2001-01-15 17:57:26

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie i za ile?
> Dorrit

We Wrocławiu, za umiejętności i efekty. Jeżeli jesteś zainteresowany(a) nie
zaczynaj od pytania o pieniądze. Najpierw pokaż co umiesz.

Dragomir

1. Data: 2001-01-16 14:06:54

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> We Wrocławiu, za umiejętności i efekty. Jeżeli jesteś zainteresowany(a)
nie
> zaczynaj od pytania o pieniądze. Najpierw pokaż co umiesz.

Taka odpowiedź sugeruje, że :
a/ nie jesteś poważnym pracodawcą.
b/ chcesz wykorzystać czyjś czas, pracę i kwalifikacje zawodowe "za friko"
c/ Nie wiesz na czym polega praca psychometry i jakie są formalne
kwalifikacje uprawniające do wykonywania tego zawodu.
d/ swoją ignorancję maskujesz ogólnikami, myśląc sobie, że ten naiwny, to
napewno nie Ty.
Dorrit

1. Data: 2001-01-16 19:30:17

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem:
> We Wrocławiu, za umiejętności i efekty. Jeżeli jesteś zainteresowany(a)
> nie zaczynaj od pytania o pieniądze. Najpierw pokaż co umiesz.

Ty odpowiedziałeś:
> Taka odpowiedź sugeruje, że :
> a/ nie jesteś poważnym pracodawcą.
Zepawne, mam duże poczucie humoru.

> b/ chcesz  wykorzystać czyjś czas, pracę i kwalifikacje zawodowe "za friko"
Byłoby fajnie, ale życie jest twarde i za pracę trzeba płacić.

> c/ Nie wiesz na czym polega praca psychometry i jakie są formalne
> kwalifikacje uprawniające do wykonywania tego zawodu.
Te akurat znam i dlatego sprawdzam je bardzo wnikliwie.

> d/ swoją ignorancję maskujesz ogólnikami, myśląc sobie, że ten naiwny, to
> napewno nie Ty.
Jako pracodawca oczywiście nie jestem naiwny.
> Dorrit

Nie myślałem, że można tyle "wyciągnąć" z tak krótkiego tekstu. Brawo!!
Wbrew wynikom takiej analizy, szukam na poważnie. Reprezentuję spółkę z oo.,
która tworzy profesjonalne testy psychologiczne (i nie tylko) na bazie
komputerów. I szuka profesjonalistów, a nie amatorów.
Jeżeli jesteś zainteresowany, prześlij swoje c.v., referencje, list motywacyjny
na adres niusowy lub: d...@d...org.pl
I jak każdy kandydat, czekaj na odpowiedź.

Pozdrawiam
Dragomir

1. Data: 2001-01-16 20:04:41

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wierze Ci jak najbardziej, ale tylko dlatego, ze Ronan (Michal K., jesli
idzie o MEURS-DGK) pracuje w tej samej firmie, co Ty. Jakos tak malo
konkretnie i profesjonalnie zes zaczal, stad to zamieszanie.
Podalbys lepiej wymagane kwalifikacje i doswiadczenie na stanowisko (chociaz
z grubsza), o ktorym tez niewiele wiadomo (o ile wiem trzeba umiec
programowac np. Delphi).

A jesli idzie o tego 'psychometre'... Powiedz komus z ulicy, ze takowym
jestes, to spyta sie czy umiesz lyzeczki wzrokiem wyginac... Naprawde nie
wiem, dlaczego takie 'paranormal activity' nazwano psychometria (na
nieszczescie psychologow), ale coz, tak rzeczywiscie jest..

--
A. S.
ICQ: 93514181

1. Data: 2001-01-16 20:31:42

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierze Ci jak najbardziej, ale tylko dlatego, ze Ronan (Michal K., jesli
> idzie o MEURS-DGK) pracuje w tej samej firmie, co Ty.
Ja już nie działam w tej firmie. Michal marnuje się w firmie MEURS robiąc za
programistę (Delphi). Ja nie mam takich wymagań. Jeśli programujesz, to
świetnie. Jeśli nie, są tacy którzy to potrafią ale nie potrafią psychometrii.

> [...]
> Podalbys lepiej wymagane kwalifikacje i doswiadczenie na stanowisko (chociaz
> z grubsza), o ktorym tez niewiele wiadomo (o ile wiem trzeba umiec
Wymagania "maksymalne" podałem w nowym niusie (dzisiejszym), bo sam
stwierdziłem, że poprzedni był zbyt skrobny w treści. Jeśli będzie za mało,
skontaktuj się ze mną prywatnie: adres podałem poprzednio.

Zgoda w 100%

Pzdr.
Dragomir

1. Data: 2001-01-17 12:58:50

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
motywacyjny
> na adres niusowy lub: d...@d...org.pl
> I jak każdy kandydat, czekaj na odpowiedź.

Na bazie komputera możesz również stworzyć kupę bezwartościowego chłamu. Ale
dysponując ogromnym zapleczem szpitalnym, mogłabym się podjąć weryfikacji
empirycznej trafności i rzetelności oferowanych psychologom-praktykom metod.
Natomiast nie mam ochoty ustawiać się w pozycji absolwenta-petenta do
anonimowej, niepoważnej spółki, która na stanowisku doradcy personalnego
zatrudnia człowieka o knajackich manierach. Człowiek ten ofertę pracy
przedstawia w dodatku w sposob wręcz zniechęcający i dziecinny: "Najpierw
pokaż co potrafisz", "Nie zaczynaj od pytania o pieniądze". Wyobrażasz sobie
Kolego, że po takim wejściu, ktoś z drugiego końca Polski galopem prześle Ci
kserokopię uniwersyteckiego dyplomu, życiorys, list motywacyjny etc. nie
wiedząc nawet, jak i kto te - chronione w końcu prawem - dane osobowe
wykorzysta? Wybacz, ale to są metody działania naciągacza, a nie
profesjonalisty. Normalny pracodawca zamieszcza ogłoszenie w gazecie ew. na
dobrej www., podaje swoje wymagania odnośnie doświadczenia zawodowego
kandydata, wieku, zakresu kwalifikacji /bo przypuszczam, że chodzi Ci o
kogoś po studiach psychologicznych i dłuższym stażu w diagnostyce
psychometrycznej/. Pracowników szuka raczej w informatorze PTP, placówkach
naukowych itp. a nie na grupie dyskusyjnej "psychologia", gdzie wypowiada
się zaledwie paru studentów psychologii i jeden magister tego szczytnego
zawodu.
Dorrit

> Pozdrawiam
> Dragomir

Niesmialosc
CO SADZICIE O LACZU STALYM ZA 52 ZŁ /WARSZAWA/
Szkolenia i kursy
Psychoterapia -jak długo?
Lęk i depresja