Pszemol

1. Data: 2015-07-12 02:03:54

Temat: Pszemol
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.kongreskobiet.pl/pl-PL/news/show/%E2%80%
8Bsroda_komentarz_do_historii_pewnego_gwaltu,_z_kong
resem_kobiet_w_tle

Głowę to ty masz zabitą dechami katolicyzmu, przeczytaj dlaczego, ciekawe czy
zrozumiesz gdzie zgłubiłeś na jakiej plebani mózg.?

2. Data: 2015-07-12 04:02:29

Temat: Re: Pszemol
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Głowę to ty masz zabitą dechami katolicyzmu, przeczytaj dlaczego, ciekawe
> czy zrozumiesz gdzie zgłubiłeś na jakiej plebani mózg.?

Cieszę się, że wzbudzam w Tobie zadumanie swoimi pytaniami...
Jakas iskierka świadomosci się w Tobie jeszcze tli...
Szkoda tylko że słabo kojarzysz to co mówię i to o co pytam ze sprawą inną
i sytuacjami ktore nie budzą moich wątpliwości...
Być może kiedyś posiądziesz zrozumienie tematu które ja posiadam i nie
będziesz wpadał ciągle w te same, środowe koleiny.
Życzę Ci tego z całego serca.

3. Data: 2015-07-12 13:59:43

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A czyli niedociera że obwinianie ofiary to nie prewencja, tylko przyzwolenie.

4. Data: 2015-07-12 14:17:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Życzę Ci tego z całego serca.
>

> A czyli niedociera że obwinianie ofiary to nie prewencja, tylko przyzwolenie.

Czyli nie dociera do Ciebie, że prewencja to nie jest obwinianie ofiary.
Winę za gwałt ponosi gwałciciel.

5. Data: 2015-07-12 14:25:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Czyli nie dociera do Ciebie, że prewencja to nie jest obwinianie ofiary.
Winę za gwałt ponosi gwałciciel.

Twierdzenia a bo miała sukienkę, a bo była po piwie, a bo nie powinna iść ulicą w
nocy, a bo kolczyki prowokoway to przyzwolenie. Zobacz że mamy tu opisany przypadek
sanitariuszy co zgwałcili pacjentkę, to pogotowia nie wolno wzywać, bo jak ogłosili
umysły katolickie, ona ich sprowokowała i masz ten sam pogląd który ty prezentowałeś,
baba wkońcu poszła do mediów i feministek bo ona okazywała się winna za to że ją
zgwałcili, bo miała sukienkę i kolczyki. A ci dostali wyroki w zawiasach, czyli nic
nie dostali.

6. Data: 2015-07-12 14:38:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> feministek bo ona okazywała się winna za to że ją zgwałcili, bo miała
> sukienkę i kolczyki. A ci dostali wyroki w zawiasach, czyli nic nie

Po co wałkujesz w kołko to samo?

7. Data: 2015-07-12 14:42:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
> feministek bo ona okazywała się winna za to że ją zgwałcili, bo miała
> sukienkę i kolczyki. A ci dostali wyroki w zawiasach, czyli nic nie

Po to abyś zrozumiał że zgubiłeś mózg na plebani ateisto. Determinuje twój sposób
myślenia kultura gwałtu i nawet przyzwolenie na gwałcenie opisywałeś jako prewencja.

8. Data: 2015-07-12 14:55:34

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na forum
Gazeta.pl psychologia zobaczysz coś podobnego, poglądy tam są bardzo konserwatywne,
ale jak zaczniesz wyśmiewać czy bardziej liberalnie pisać to szok w trampkach i
skandal, oburzenie moralne, ale większość z tych osób zaciekle twierdzi że jest
liberalna. Widać proces ciśnień społecznych , ludzie coraz konserwatywniej wymuszają
w tłumie dla siebie takie postawy, ale głowa nadal jest przekonana że jest daleko od
plebani.

9. Data: 2015-07-12 18:32:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Po to abyś zrozumiał że zgubiłeś mózg na plebani ateisto. Determinuje
> twój sposób myślenia kultura gwałtu i nawet przyzwolenie na gwałcenie

Tylko w Twojej chorej glowie prewencja to przyzwolenie na gwalt.

10. Data: 2015-07-12 23:59:14

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Tylko w Twojej chorej glowie prewencja to przyzwolenie na gwalt.

W twojej, nawet zdumiony ci zwracał na to uwagę, więc dwie osoby to zobaczyły.

Przekonania
Re: Citizenfour (2014)
Pierwsza Polka i kto jest zły...
Ziemia nadal płaska i zakaz onanizmu faceci
Nie ma antysemityzmu w Polsce!