Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :-)

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.wegetarianizm
Subject: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :-)
Date: Sun, 6 Aug 2000 17:33:01 -0500

Edward <e...@p...wp.pl> w artykule news:398ddf47@news.vogel.pl pisze...
> Sekta?! - mam przy sobie tylko książkę Kwacha,

Różne są metody indoktrynacji... książka też może być jej formą :-)

> nikt mnie nie zmusza do ŻO, nie nagabuje, nie każe pozbywać
> majątku (wręcz przeciwnie - z każdym dniem jestem "bogatszy"),
> wznosić bezsensownych modłów do "złotych cielców" - jestem
> po prostu wolny.

Mówisz prawie jak członkowie "People Temple"... oni też byli wolni.
A poza tym, nie tylko w taki sposób w jaki to opisałeś objawia się
fanatyzm: choćby właśnie w bezkrytycznym i absolutnym podążaniu
za przywódcą, jakim niewątpliwie jest dla Optymalnych Kwaśniewski.

> Atkins zerżnął dietę Kwacha. To nie ulega wątpliwości.

Jakieś dowody na to, że Kwasniewski kontaktował się z Atkinsem?
Lub na odwrót? A może to Kwaśniewski zerżnął dietę od Atkinsa? :-)
Pamiętasz z historii powiedzonko: "Polska papugą narodów..."?

> Zaczął propagować "swoją" dietę krótko po tym jak Kwachu zaczął
> szukać kogoś, kto byłby w stanie zrozumieć jego odkrycie.
> Szukał również wśród naukowców na zachodzie.

To chyba nie miał być dowód na to "zerżnięcie" diety?

> Atkins zmodyfikował dietę, bo nastawił się na chudnięcie - zgodnie z
> amerykańską obsesją. Podaż węglowodanów u Atkinsa jest poniżej
> 20 gramów i nie przejmuje się wcale poziomem ciał ketonowych w moczu.

Wprowadzasz ludzi w błąd. Robisz to świadomie, lub sam nie masz pojęcia
bladego o wieloetapowej diecie Atkinsa. Tylko pierwszy, bardzo krótki
etap jego diety polega na obniżeniu podazy węglowodanów do tego poziomu.
Po pierwszych dwu tygodniach następne etapy diety są o wiele bogatsze
w węglowodany, aż na końcu procesu odchudzania się, gdy pacjent
osiągnie pożądaną wagę ciała, dawka dzienna węglowodanów wynosi
DOKŁADNIE TYLE SAMO CO U KWAŚNIEWSKIEGO, czyli 0,8g/kg ciała.

> Witaminy? To zawsze dobry sposób na wyciągnięcie pieniędzy.

Prowadziłeś może badania nad gwałtownym odchudzaniem się?
Potrafisz wykazać że dieta Atkinsa jest zdrowa bez witamin?
Jeśli nie, to może nie rzucałbyś tak w niego piorunami lecz
przynajmniej przeczytał jego książkę, przydałoby Ci się to...