Pyszne ciacho

1. Data: 2003-04-04 09:38:43

Temat: Pyszne ciacho
Od: "bochen" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

1/2 kg mąki
20 dkg cukru
2 jajka
2 łyżeczki sody
3 łyżki miodu
20 dkg masła

Masło z miodem rozpuścić, połączyć z resztą i zagnieść ciasto.Podzielić na
dwie części i upiec jeden placek a drugi podpiec (około 10 min)

Masa orzechowa

12 dkg masła
2 łyżki miodu
6-8 dkg cukru

Wszystkie składniki rozpościć, dodać 30 dkg orzechów (posiekanych).
Przesmażyć masę, dać na placek podpieczony i upiec.

Krem

8 dkg cukru
15 dkg masła
1/2 litra mleka
1 łyżka mąki ziemniaczanej
1 łyżka mąki pszennej
1 cukier waniliowy

Z wszystkich składników ugotować budyń a na końcu dodać masło. Placki
przełożyć gorącą masą.

--
Pozdrowienia,
B.

1. Data: 2003-04-04 11:17:58

Temat: Re: Pyszne ciacho
Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ciasto jest naprawde genialne i chyba nie trudne do upieczenia skoro mi sie
udalo (drugi wypiek w moim zyciu).
Polecam goraco:)

Marta

1. Data: 2003-04-04 11:36:18

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <s...@o...pl> napisała:
> Ciasto jest naprawde genialne i chyba nie trudne do upieczenia skoro mi sie
> udalo (drugi wypiek w moim zyciu).
> Polecam goraco:)

Ciekawe tylko, jak Ci sie udalo przelozyc placki goraca masa
budyniowo-maslana...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-04-04 11:56:32

Od: "m&m's" <p...@w...DELETE.IT.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bochen" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
[....]
> Z wszystkich składników ugotować budyń a na końcu dodać masło. Placki
> przełożyć gorącą masą.

to ciasto nazywa się "orzechowiec" w moim rodzinnym miescie

kasia

salceson - ciasto [P]
sklep w Warszawie
sledz po kaszubsku