Pytania?

311. Data: 2012-02-23 14:41:38

Temat: Re: Pytania?
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ji5i7t$k84$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Maciej Woźniak" napisał w wiadomości grup

> Jedno przeczy ale tylko wg. MW.
> Według biednych kretynów fizyków ją potwierdza.

Tak. Mimo, że według metodologii naukowej, na
którą ci biedni kretyni tak lubią się powoływać,
potwierdzenie teorii fizycznej jest niemożliwe.

A fakty są bezlitosne. Teoria twierdzi, że
zegary się rozsynchronizują. A takiego wała.
Liczy się tylko funkcjonalność, a funkcjonalność
mają zegary zsynchronizowane i zasady Galileusza.
Do widzenia.

A że każdy idiota broni swoich teorii do
upadłego i dalej, cóż to za nowość?

312. Data: 2012-02-23 14:53:25

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak"

>A że każdy idiota broni swoich teorii do
>upadłego i dalej, cóż to za nowość?

Bardzo trafna uwaga, proponuję tym konsensusem zamknąć wątek.

pzdr
olo

313. Data: 2012-02-23 15:44:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:01:19 +0100, zażółcony napisał(a):

> No to sobie Pan znalazł sojuszniczkę :)

Co masz do mnie, konkretnie?

--

XL o lamii zmilczę, bom dziś najedzona

314. Data: 2012-02-23 16:08:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:21:25 +0100, zdumiony napisał(a):

> Zło na świecie istnieje. Bez Boga świat nie miałby sensu.

Zło to własnie miejsce bez Boga.
--

XL

315. Data: 2012-02-23 17:21:25

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Maciej Woźniak"

> Bardzo trafna uwaga, proponuję tym konsensusem zamknąć wątek.

Wiesz; gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie
o użyteczności, mógłbyś o niej dyskutować.
Nie masz jednak żadnego. Możesz tylko
ogłosić swoją wiarę po raz kolejny, po
czym uciec.

Róża