Róża

1. Data: 2012-02-11 17:57:12

Temat: Róża
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciliśmy z żoną z kina...

Mocne, doskonałe kino. Tak się zastanawiałem co go odróżnia od takich
filmów jak np. "Europa, Europa", czy nawet "W ciemnościach."

Jego mocą jest zwykłość historii i niesamowite okropieństwo właśnie tej
zwykłości. Tu nie trzeba ekstremalnych sytuacji kanałów, czy np. Żyda w
niemieckiej armii. Tu ekstremalne jest zwykłe życie.

I jak tak wracaliśmy to zastanawialiśmy się ile takich historii, takich
ludzkich tragedii odeszło np. razem z naszymi dziadkami. Ilu takich
historii byli oni np. jedynymi świadkami...

Stalker, bardzo polecam, ale i ostrzegam.

2. Data: 2012-02-11 18:10:49

Temat: Re: Róża
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-11 18:57, było cicho i spokojnie, aż tu Stalker jak
pierdolnie:
> [...]
> historii byli oni np. jedynymi świadkami...
>
> Stalker, bardzo polecam, ale i ostrzegam.

Ekstremalne w odniesieniu do czego?
Daj jakis przyklad tego ekstremum.
Moze po prostu to twoje ograniczenie wypacza uniwersalna skale doznan?

3. Data: 2012-02-11 18:26:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-11 18:57, Stalker pisze:
> [...]
> takich historii byli oni np. jedynymi świadkami...
>
> Stalker, bardzo polecam, ale i ostrzegam.

Po Smarzowskim można się tego spodziewać. Też się wybieramy z mężem, ale
ja się od razu nastawiam na najgorsze (w sensie bardzo mocne). A
ponieważ bardzo lubię Dorocińskiego, to mu nie odpuszczę. I mam nadzieję
nie przestać go lubić.

A tak w ogóle to z utęsknieniem czekam na to, aż Polacy zaczną w końcu
kręcić jakieś bardziej optymistyczne i pogodne filmy, ale jednak mówiące
coś mądrego o życiu. Ciekawe, czy się doczekam...

Ewa

4. Data: 2012-02-11 18:55:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-11 19:26, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> ja się od razu nastawiam na najgorsze (w sensie bardzo mocne). A
> ponieważ bardzo lubię Dorocińskiego, to mu nie odpuszczę. I mam nadzieję

Głęboką wodę oglądasz? Mało go może, ale też w dość brudnej roli.
A ja Różę obejrzę dla Agaty Kuleszy. I to bez męży.

> A tak w ogóle to z utęsknieniem czekam na to, aż Polacy zaczną w końcu
> kręcić jakieś bardziej optymistyczne i pogodne filmy, ale jednak mówiące
> coś mądrego o życiu. Ciekawe, czy się doczekam...

To nie ta nacja.

Qra
--
i z żoną do kina nie chodzę

5. Data: 2012-02-11 19:02:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie ta nacja.

Opowiadasz, a te wszystkie produkcje ITI?

6. Data: 2012-02-11 19:05:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:jh6di8$k0q$1@inews.gazeta.pl...

> Opowiadasz, a te wszystkie produkcje ITI?

No właśnie :-) Ostatnio np. te Listy do M. zebrały zaskakująco dobre
recenzje.

Ale IMO wcale nie jestem przekonany czy inne "nacje" mają na tym polu
jakieś wyjątkowo większe dokonania.
No chyba że Francuzi z "Amelią"? ;-)

Stalker

7. Data: 2012-02-11 19:08:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 19:26, medea <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> ja się od razu nastawiam na najgorsze (w sensie bardzo mocne). A
> ponieważ bardzo lubię Dorocińskiego, to mu nie odpuszczę. I mam nadzieję

Oj nie przestaniesz. Ma moc...

Stalker

8. Data: 2012-02-11 19:29:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-11 20:05, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:
wiadomościnews:jh6di8$k0q$1@inews.gazeta.pl...

> No właśnie :-) Ostatnio np. te Listy do M. zebrały zaskakująco dobre
> recenzje.

Taaaa... "Listy do M zebrały" jest tu bardzo trafnym określeniem
[copy paste z pl.rec.film:
Zabawne momenty: Adamczyk spada, Adamczyk upada (pod choinką), Adamczyk
wypada (autem z drogi). Reszta jest jednym wielkim zlepkiem wszystkich
okołoświątecznych motywów kinowych z Holiłuda.]

> Ale IMO wcale nie jestem przekonany czy inne "nacje" mają na tym polu
> jakieś wyjątkowo większe dokonania.
> No chyba że Francuzi z "Amelią"? ;-)

Amelia to jakaś tragedia. Zasnęłam w połowie. A są filmy, dla których
zarwałam nockę, są...

Qra

9. Data: 2012-02-11 19:32:40

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-11 20:02, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Opowiadasz, a te wszystkie produkcje ITI?

Zestaw KKA mnie cuś nie kręci.

Qra

10. Data: 2012-02-11 19:33:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 20:29, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> [...]
> wypada (autem z drogi). Reszta jest jednym wielkim zlepkiem wszystkich
> okołoświątecznych motywów kinowych z Holiłuda.]

Nieee, komedia to jest...

> Zasnęłam w połowie. A są filmy, dla których
> zarwałam nockę, są...

Dobra... dawaj.

Stalker

Moja ulubiona ateistka 3-)