Pytanie

From: "remo" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Pytanie
Date: Mon, 29 Apr 2002 22:02:43 +0200

Mam pytanie do fachowców.

Czy mężczyzna golący włosy pod pachami jest normalny?

Czy też czynność ta to jakaś fobia, czy natręctwo (i czy to nie są synonimy)?
A może to inwit do późnego homoseksualizmu?
Proszę o wyrozumiałość, dopiero poznaję nomenklaturę.

Czy ta czynność może być spowodowana jakimiś wydarzeniami z okresu dojrzewania?
W rodzinie omawianego mężczyzny nikt nie goli włosów pod pachami.

Czy były robione jakieś badania na ten temat?
Jeżeli tak, to bardzo proszę o podanie źródła.

Mam także pytanie do pań uczestniczących w grupie.
Czy w kontaktach bezpośrednich wolicie mężczyznę, który pachy ma ogolone, czy też
nie?
A może jest wam wszystko jedno?
Zakładam, że omawiany mężczyzna, bez względu na to, czy ma pachy ogolone, czy też
myje całe ciało 2-3 razy dziennie ciepłą wodą z mydłem .

Co was, drogie Panie motywuje do wybrania na partnera życiowego pana z wygolonymi
pachami?
Czy w ogóle można mówić o kryterium ogolonej pachy?

A może dokonamy podziału uczestników grupy na tych z pachami wygolonymi i bez?
Osobowości w pewnym sensie już znane, łatwiej będzie analizować.

rw