Pytanie do Mirzana o kosaciec florentynski

1. Data: 2011-04-09 14:17:43

Temat: Pytanie do Mirzana o kosaciec florentynski
Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

2 lata tamu pochwaliles sie posiadaniem kosacca florentynskiego.

Rozmnozyles go moze ? I bylbys sklonny sie podzielic ?

Nullification

2. Data: 2011-04-09 19:00:51

Temat: Re: Pytanie do Mirzana o kosaciec florentynski
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej,

> 2 lata tamu pochwaliles sie posiadaniem kosacca florentynskiego.

> Rozmnozyles go moze ? I bylbys sklonny sie podzielic ?

Rozmnożyłem,niedawno przesadzony do doniczek.Jeśli chcesz,prześlę ofertę
sadzonek.mirzan

3. Data: 2011-04-09 19:38:44

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmnożyłem,niedawno przesadzony do doniczek.Jeśli chcesz,prześlę ofertę
> sadzonek.mirzan

Poprosze :)

na jessan malpa o2 kropka pl

Nullification

.onet.pl

Trawa na intensywnie użytkowany trawnik
Gdzie w okolicach Katowic, Gliwic, Rudy Sl kupie tanio dobre thuje 160 cm - 80 szt
mech wszedzie..
Wodnik - woda w ogrodzie- pochwalcie się
ogniska na działkach