Trawa na intensywnie użytkowany trawnik

1. Data: 2011-04-07 08:26:05

Temat: Trawa na intensywnie użytkowany trawnik
Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czas wreszcie obsiać swój nowy trawnik.
Kuzyn również w tym roku obsiewa duży trawnik i lokalny ogrodnik polecił mu
taką trawę
http://www.trawnik.pl/product_info.php/cPath/256_258
/products_id/753?osCsid=ad20cf352050245b34f5c7953704
d79d

Czy ktoś jakieś doświadczenie z takim typem trawy ?
A może wybrać coś z traw sportowych ?

Pozdrawiam

Gejzero

2. Data: 2011-04-27 19:37:25

Temat: Re: Trawa na intensywnie użytkowany trawnik
Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
/products_id/753?osCsid=ad20cf352050245b34f5c7953704
d79d

> Czy ktoś jakieś doświadczenie z takim typem trawy ?
Zastanawiałem się czemu nikt nic nie odpisał :P
A się okazało że jakiś skopany link wkleiłem :(
Chodziło mi oczywiście o takie coś
http://www.trawnik.pl/product_info.php/cPath/256_258
/products_id/1329
Skusiłem się na nią i już się zielono zrobiło. Niedługo czeka mnie pierwsze
koszenie.
Zastanawiam się jednak czy dam raze z pielęgnacją tej trawy. Czy zbyt
wysokie koszenie nie sprawi że będą z nią problemy ?

Piotr sq3ogx
Gejzero

Gdzie w okolicach Katowic, Gliwic, Rudy Sl kupie tanio dobre thuje 160 cm - 80 szt
mech wszedzie..
Wodnik - woda w ogrodzie- pochwalcie się
ogniska na działkach
Czym posmarować klona... aby zdechł ?