Pytanie do Wkn o ciasteczka :)

1. Data: 2001-12-12 22:04:19

Temat: Pytanie do Wkn o ciasteczka :)
Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie o te cynamonowe - czy naprawde 70 deko rodzynek, tak
jak napisalas na swojej stronie? To sie wydaje porazajaca wrecz
iloscia, dlatego sie upewniam - w weekend przystepuje do produkcji
ciasteczek :)))

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-12-12 22:10:21

Temat: Re: Pytanie do Wkn o ciasteczka :)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena W. <zolza@usunto_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v8k8s$31ge$...@p...acn.pl...
> [...]
> jak napisalas na swojej stronie? To sie wydaje porazajaca wrecz
> iloscia, dlatego sie upewniam - w weekend przystepuje do produkcji

eeeeee, jakie 70 deko? Czy mówimy o ciasteczkach z cynamonem i rodzynkami?
7 deko, mężowi dyktowałam, pewnie wklepał 70, bo lubi rodzynki, hihihi.

Wkn

1. Data: 2001-12-12 22:18:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v8kp8$pcf$...@n...tpi.pl...

w weekend przystepuje do produkcji

Daj znać jak Ci wyjdą, my oczywiście już dawno zeżarliśmy nasza porcję
ciastek, została tylko część przeznaczona na prezent. No i okropnie kusi, bo
jak się otwiera barek, to strasznie z niego pachnie tymi wszystkimi
ciastkami. Trzeba mieć silną wolę, niestety.

Wkn :-))

1. Data: 2001-12-12 22:23:32

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v8kp8$pcf$...@n...tpi.pl...

> eeeeee, jakie 70 deko? Czy mówimy o ciasteczkach z cynamonem i
rodzynkami?
O tychze :) Slinka mi na nie leci
> 7 deko, mężowi dyktowałam, pewnie wklepał 70, bo lubi rodzynki,
hihihi.
Ano na to wyglada :) gdyby tak mialo byc, to przepis bylby raczej
na rodzynki sklejone masa ciasteczkowa :)))))

Dam znac w niedziele jak sie udaly. Owsiane tez zrobie :)
Pozdrawiam
Magda

teryna z kaczki
coś makowego