Pytanie do budowlanca

1. Data: 2007-04-30 13:54:46

Temat: Pytanie do budowlanca
Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ile wazy 1 m3 betonu?Jestem laikem w tym temacie a musze wykonac na dzialce
pewien..."batast".i nie wiem ile musze dodac innych ( zelastwa} zeby przy
mniejszym gabarycie "balastu" uzyskac potrzebna wage.

Za porade bede wdzieczny.

Stanislaw

2. Data: 2007-04-30 14:11:29

Temat: Re: Pytanie do budowlanca
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzmy 2300 kilo...
JC

3. Data: 2007-04-30 15:29:45

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy 2300 kilo...
> JC

Wiec skoro potrzebule "balastu" ok.3 T(3000kg) a mam w dyspozycji tylko 0.4
m3 to powinienem do tego betonu jeszcze 'Wrzucic"!? Oczywisie nie wspomne o
olowiu.

Stanislaw

4. Data: 2007-04-30 15:38:46

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Złoto albo platyna, choć taniej wyjdzie uran.
Zaraz, zaraz, 3000/4000=0,75 g/cm3 to ołów szczęśliwie też da radę...
JaC

5. Data: 2007-04-30 15:53:43

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Złoto albo platyna, choć taniej wyjdzie uran.
> Zaraz, zaraz, 3000/4000=0,75 g/cm3 to ołów szczęśliwie też da radę...
> JaC
Ha!,,,,,Ales mi Wasc uszczesliwil!Ja nawet na beton kasy nie mam a co
dopieto na olow(o zlocie czy platynie nie wspomne}! Ale!?
O ile mam troche informaci to 1 cm 3 stali wazy ok.0.008 kg.). 0.4 m3 to
400.000 cm3 x 0.008 kg = 3.200 kg.Moze z matematyki jestem niedouczony?

Stanislaw

6. Data: 2007-04-30 16:14:22

Od: Maciej Milinkiewicz <p...@t...ale.bez.spamowania.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Złoto albo platyna, choć taniej wyjdzie uran.
> Zaraz, zaraz, 3000/4000=0,75 g/cm3 to ołów szczęśliwie też da radę...
> JaC

Co to za magia?

0,4 m3 ołowiu to:

11340 kg/m3 * 0,4 m3 = 4536 kg

a żelaza:

7874 kg/m3 * 0,4 m3 = 3149,6 kg

7. Data: 2007-04-30 16:38:12

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g> a żelaza:

> 7874 kg/m3 * 0,4 m3 = 3149,6 kg

Czyli moje anatorskie oblizenia sa bliskie prawdy.Wiec laczac beton z zlomem
stalowym jest mozliwosc w objetosci 0.4m3 uzyskac "balast" ok.3 ton?

Stanislaw

8. Data: 2007-04-30 16:58:29

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TreStan napisał:
> Czyli moje anatorskie oblizenia sa bliskie prawdy.Wiec laczac beton z zlomem
> stalowym jest mozliwosc w objetosci 0.4m3 uzyskac "balast" ok.3 ton?

Dla mnie jako prawnika oznacza to, że musisz mnie w zasadzie samo żelazo
albo sam ołów.

Magdalaena

9. Data: 2007-04-30 17:14:44

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie jako prawnika oznacza to, że musisz mnie w zasadzie samo żelazo
> albo sam ołów.
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Magdalaena

Dzieki P.Magdo za porade prawna.Tylko ,ze w tej dziedzinie to jest jeszcze
wazna "kasa".3 tony zelastwa na zlomie to koszt ok3600 zl bez Vatu a
olowiu...(zlom) cieszko zdobylny to 5 razy wiecej.He!..A ja tylko potrzebuje
balast dla dzwigu budowlanego.

Stanislaw

10. Data: 2007-04-30 17:48:29

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TreStan napisał(a):

> [...]
> wazna "kasa".3 tony zelastwa na zlomie to koszt ok3600 zl bez Vatu a
> olowiu...(zlom) cieszko zdobylny to 5 razy wiecej.He!..A ja tylko potrzebuje
Chodziło mi raczej o to, że Twój balast, to nie będzie beton ze złomem
tylko w zasadzie sam złom, jeśli ma spełnić zadane parametry

Magdalaena

tarczniki
ELECTROLUX ESF 43011- zmywarka - opinie ?
szyba z motywem - nowe trendy ?
Lodowka - biale krysztalki na przewodach agregatu
problem z ekologiczną skóra - plamy