Pytanie do kardiologów

1. Data: 2002-11-05 22:51:54

Temat: Pytanie do kardiologów
Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy ma 50-kilka lat, jakieś dwa lata temu miał zawał (chyba dość
łagodny). Od pewnego czasu kiepsko się czuł i poszedł na badania do
szpitala. Póki co stwierdzono, że tylna ścianka serca jest praktycznie
martwa (tyle mi powiedział). Facet mieszka w Niemczech.
Chciałem się dowiedzieć jakie są sposoby leczenia takiego stanu i jakie są
rokowania?
Czy lepiej poradzą sobie z tym w Niemczech, czy może w Polsce?

Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie informacje!