Pytanie do neurologa !! - jaka to choroba ??

1. Data: 2004-06-04 15:57:50

Temat: Pytanie do neurologa !! - jaka to choroba ??
Od: "Rostov" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Chciałbym prosić o pomoc w nazwaniu choroby, ktorej znam jedynie tylko objawy,
ale nie wiem jaka nosi ona dokladnie nazwe, oto bojawy :

Stopniowy zanik funkcji motorycznych organizmu, podobno to choroba mięsni ale
nie jestem pewny, zanikają mięśnie, człowiek porusza się z coraz większa
trudnością, ma coraz większe trudności z mówieniem, wiem ze w Polsce jest
chorych kilka - kilkanaście osób. Wiem że jedną z metod nie tyle leczenia ile
umozliwienia normalnego funkcjonowania jest wszczepienie do mózgu jakichs
przekazników które zastępują uszkodzone połączenia w mózgu i o ile dobrze
pamiętam to teraz wprowadzono nowa metode powstrzymania choroby - jakas
laserowa operacja mózgu,podczas ktorej laserem niszczy się w mózgu ośrodki
odpowiedzialne za powstawanie i rozwoj tej choroby.

Bardzo zalezy mi rowniez na informacjach dotyczacych tej choroby (strony
internetowe, lub publikacje), a takze sposobach jej leczenia. Bylbym bardzo
wdzieczny za wskazanie wszelkich mozliwych zrodel informacji dotyczacych tej
choroby

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-06-04 17:40:52

Temat: Re: Pytanie do neurologa !! - jaka to choroba ??
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Jun 2004 17:57:50 +0200, Rostov wrote:

> Chciałbym prosić o pomoc w nazwaniu choroby, ktorej znam jedynie tylko objawy,
> ale nie wiem jaka nosi ona dokladnie nazwe, oto bojawy :
[...]

Nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz. Niestety. Podaj chociaż
przybliżone źródło skąd wiesz o takiej chorobie - może coś się da
wymyśleć.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-06-07 23:43:58

Od: Lech Trzeciak <l...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> [...]
>
> Nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz. Niestety. Podaj chociaż
> przybliżone źródło skąd wiesz o takiej chorobie - może coś się da

Częściowo odpowiada to ALS/SLA, częściowo dystrofiom mięśniowym, a w
części dotyczącej leczenia, to już zupełnie słabo.

Leszek

szukam dobrego ortodonty w trójmieście
tętno u dziecka
Przetrwaly moczownik i leukocyturia.