Pytanie do serwisantow lodowek Polar.

1. Data: 2003-02-09 16:34:51

Temat: Pytanie do serwisantow lodowek Polar.
Od: Unec <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Lodowka Polar typ CZ 3002. Na wyswietlaczu na ktorym wyswietlana jest
temperatura w komorze naprzemiennie z temperatura wyswietlany jest
symbol E. Moze ktos wie co to oznacza?
Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2003-02-09 21:59:52

Temat: Re: Pytanie do serwisantow lodowek Polar.
Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Unec" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Lodowka Polar typ CZ 3002. Na wyswietlaczu na ktorym wyswietlana jest
> temperatura w komorze naprzemiennie z temperatura wyswietlany jest

zajrzyj do instrukcji,
mam taka w robocie- o ile dobrze pamietam- oznacza to, ze temperatura
niebezpiecznie (dla pokarmow) sie podniosla- tzn. np. wylaczyli prad,
temperatura w lodowce rosnie, po przekroczeniu jakiejstam wartosci wlacza
sie taka sygnalizacja.

pozdr.
Janusz

1. Data: 2003-02-09 22:19:17

Od: Unec <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Feb 2003 22:59:52 +0100, "Janusz K" <a...@z...stopki>
napisał(a):

> [...]
>niebezpiecznie (dla pokarmow) sie podniosla- tzn. np. wylaczyli prad,
>temperatura w lodowce rosnie, po przekroczeniu jakiejstam wartosci wlacza

I tu mam problem bo instrukcja gdzies sie zawieruszyla. Z temperatura
to nie ma nic wspolnego bo wartosc temperatuty jest wyswietlana i
lodowka chlodzi. To pewnie inforamcja dla serwisu co sie dzieje.
Tylko co?
Pozdr.
Sebastian

1. Data: 2003-02-10 12:16:32

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lodowka Polar typ CZ 3002. Na wyswietlaczu na ktorym wyswietlana jest
> temperatura w komorze naprzemiennie z temperatura wyswietlany jest

Moze E jak ERROR
Zresetuj ja ;-))

Kali

Lodowka CSP 346
Kupno mieszkania a Kasa Mieszkaniowa
Czy ktoś ma kafelki w pomieszczeniu na różnych wysokościach?
Zmywarka i sół - o co chodzi?
Poszukuję Muratora ze stycznia 2003!