Pytanie i nie tylko

From: "Ania" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Pytanie i nie tylko
Date: Thu, 21 Aug 2003 18:02:43 +0200

Hej :)

Dziś widziałam co najmniej intrygujące cnienie do powiek Joko - okrągłe
pudełeczko, cienie z błyszczącymi drobinkami i do tego (hm.. mam nadzieje że
dobrze wytlumacze) na cieniach jest jakby taka złota siateczka z delikatnego
brokatu lub zlotego cienia (?) i ten brokat czasem jest nie tylko w
kształcie siateczki ale też fal lub innych wzorów. Cienie takie kosztują ok
19zl. Pytalam dziś w drogerii czy moze maja testery (nie mają ;-/ )bo
chcialam sprawdzić z czego jest ta siateczka i czy nie sciera się ona przy 1
uzyciu cieni. Jesli jest tak jak mi się wydaje (czyli ze siateczka to złoty
brokacik) to w połaczeniu z cieniem moze dawać fantastyczny efekt ! Ale to
tylko moje wyobrażenia wiec wole Was zapytać - miała któras z Was już te
cienie i może powiedzieć z czego ta siateczka i ogólnie czy warto je kupić?

We Wrocławiu można je dostać m.in w pasażu w Leklerku i w Hali Targowej. A
propos Hali - byłam tam dziś i kupiłam sobie 2 saszetki z maseczkami:
- Dax Cosmetics - Chińskie zioła - błyskawiczna maseczka na twarz , szyje i
dekolt (nawilzająco kojąca)
- Miraculum - maseczka oczyszczająco-wygladzająca z naturalna glinką
kaolinową, ekstraktem z owocow papai i grejpfruta, zielonymi algami , a
maseczka przeznaczona jest do cery normalnej, tlustej i mieszanej.
Nie mialam nigdy tej maseczki ale wyglada że chyba jest calkiem fajna
(wnioskuje tak na podstawie glinki i alg w skladzie :P) A do tego (co jak
dla mnie jest nowoscia) maseczke Miraculum nakladac mozna zarowno na noc jak
i na dzien 15 min przed ...wykonaniem makijazu!!!
Miala któras z Was te maseczki? Acha i czy wiecie może czy są one dostepne w
normalnych opakowaniach (tzn nie tylko w saszetkach)?

Aa, i na koniec do wroclawianek - we wspomnianej Hali były do kupienia
jeszcze inne maseczki w saszetkach Daxa m.in Sekrety natury oraz chwalona na
grupie maseczka Owocowy Sad z wisniami ( w cenia 1,30zl)

I to by było na tyle.
Dzięki za wszelkie info odnoscie cieni i maseczek.
Pozdrawiam
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce