Pytanie o RTG

1. Data: 2002-07-30 05:10:13

Temat: Pytanie o RTG
Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Moj maz (32 l) odebral wczoraj wyniki przeswietlenia RTG. I oto co w nim
pisze:
" Niewielkie obnizenie wysokosci krazka miedzykregowego pomiedzy trzonami
L-5 a S-1 (zwlaszcza w jego tylnym odcinku). Widoczne wpuklajace sie do
dolnych plytek granicznych trzonow L - 4 i L - 5 guzki Schmorla. Trzony
kregowe prawidlowej wielkosci "
Powodem zrobienia przeswietlenia byl dziwny bol w prawym boku.

Wizyta u lekarza - dopiero w czwartek. Czy ktos z Was moglby powiedziec cos
blizszego o tym badaniu? Bylibysmy wdzieczni :)

Pozdrawiam
Agnieszka

--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

2. Data: 2002-07-30 08:10:31

Temat: Re: Pytanie o RTG
Od: "Mr Myszek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> L-5 a S-1 (zwlaszcza w jego tylnym odcinku). Widoczne wpuklajace sie do
> dolnych plytek granicznych trzonow L - 4 i L - 5 guzki Schmorla. Trzony

Dyskopatia partii ledzwiowo-piersiowej.
--
Z radosnym ...
Mr Myszek

3. Data: 2002-07-31 18:30:36

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 10:10:31 +0200, Mr Myszek <m...@p...onet.pl> wrote:
> Dyskopatia partii ledzwiowo-piersiowej.
Zaraz tam dyskopatia.
Przebyta choroba Scheuermana. Definitywnie o dyskopatii można mówić
po TK, NMR lub radikulografii.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

4. Data: 2002-07-31 22:29:05

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bardzo dziekuje za odpowiedzi!

Co prawda, nie wiem co to jest ta choroba Scheuremana, mam nadzieje ze nic
powaznego, bo moj malzonek nic o przebyciu takowej choroby nie wie (mozna to
przechorowac nie wiedzac?), wiec chetnie bym sie, choc w skrocie
dowiedziala.

Jeszcze raz - bardzo dziekuje :)
Pozdrawiam
Agnieszka

--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

Re: badanie wr i "kalu"
nadzerka
Re: brodawki na palcach u ręki - czym/jak usunąć?
Re: Stulejka??
Re: przeszczep szpiku