Pytanie o balsam brązujący

From: "Ania" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Pytanie o balsam brązujący
Date: Sun, 28 Dec 2003 19:36:47 +0100

Witam Was serdecznie,

planowałam przed sylwestrem śmignąć kilka razy na solarium ale wreszcie
stwierdziłam, ze lepiej będzie wybalsamować się czymś brązujacym. Na razie
używam balsamu brązującego z Bielendy (ale już się kończy ;)). Brązuje
całkiem całkiem ale jego konsystencja niezbyt mi się podoba (strasznie
rzadki). Wcześniej miałam balsam z Kolastyny i też był ok tym bardziej że
był trochę gęstszy. Planuję zakupić Sopot, bo wywnioskowałam z Waszych
wcześniejszych wypowiedzi że jest dość mocno brązujący jak na balsam (prawda
li to?) Chciałam zapytać Was o jego konsystencje - jest gęsty czy czy raczej
leisty, czy dobrze, szybko się wchłania? Może któraś z Was używała tych 3
wymienionych i moze powiedzieć mi który z nich jest wg niej najlepszy. Albo
możecie polecić mi jakiś trwalszy balsam - efekt tego z Bielendy znika wraz
z lekkim prysznicem (czy Sopot jest trochę trwalszy czy też tak latwo się
zmywa)?
Serdeczne dzięki za odp :)

Pozdrawiam przedsylwestrowo ;)
Ania