Pytanie o dietę po usunięciu woreczka żółciowego.

1. Data: 2002-04-12 12:22:37

Temat: Pytanie o dietę po usunięciu woreczka żółciowego.
Od: "Bogdan" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie trzy dni teme pozbyłem się tego organu. Czy ktoś z grupowiczów
mógłby podpowiedzieć mi gdzie znajdę zalecenia żywieniowe dla takich jak ja?
Strony internetowe, wydawnictwa książkowe. Najbardziej interesują mnie
pierwsze dni i tygodnie. Jak długo mam wegetować na sucharkach? Z góry
dziękuję.
Bogdan z Wrocławia

2. Data: 2002-04-12 12:27:51

Od: "Anna Sikora" <f...@p...WYCIEP-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Strony internetowe, wydawnictwa książkowe. Najbardziej interesują mnie
> pierwsze dni i tygodnie. Jak długo mam wegetować na sucharkach? Z góry

Po to Ci przeciez go usuwali ,zebys nie musial
trzymac diety beztluszczowej.
Ja mialam pecherzyk zolc. usuwany 2 lata temu i jem
wszystko.
Po zabiegu pilnowalam sie jakies 2 tyg./mialam zabieg
laparaskopowy/
Pozdrowienia
Ania S.

3. Data: 2002-04-12 13:31:13

Od: "janek czarny" <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Strony internetowe, wydawnictwa książkowe. Najbardziej interesują mnie
> pierwsze dni i tygodnie. Jak długo mam wegetować na sucharkach? Z góry

osobiscie radze ci udać sie do lekarza i dietetyka niz zdawać się na
anonimowe rady dietetyków amatorow,ktorzy ponad nauka przekładaja mistycyzm i
czarna magie.
no chyba ze jestes bardzo odwazny :))))

Spalanie tłuszczu
[montignac] Muesli domowej roboty